Back office manažer/ka právního oddělení
Back office manažer/ka právního oddělení
Back office manažer/ka právního oddělení
Back office manažer/ka právního oddělení
V naší městské akciové společnosti Operátor ICT, a.s. hledáme schopného/u a samostatného/u back office manažera/ku, který/á bude součástí týmu právního oddělení.
Operátor ICT, a.s., se věnuje zejména digitalizaci, poskytování ICT služeb, včetně webových a mobilních aplikací (nejznámějším produktem je PID Lítačka). Naším největším zákazníkem je hl. m. Praha, ale naše služby poskytujeme např. v Libereckém kraji, kde dodáváme jeden z našich hlavních produktů, kterým je odbavovací systém. Společnost se také zaměřuje na řízení inovativních projektů tzv. Smart Prague projektů, které jsou primárně spojené se získáváním, integrací a zpracováním dat v datové platformě Golemio.
Do našeho týmu právníků, kterých je momentálně pět, hledáme back office manažera/ku, který/á bude řešit agendu spojenou s organizací představenstva společnosti a její dozorčí rady. Pozice je v tomto týmu úplně nová, což znamená, že agenda bude postupně přibývat s tím, jak se tým bude s touto rolí sžívat.
Jak si Tě představujeme?
• Tvé silné stránky jsou: samostatnost, trpělivost, pečlivost, schopnost plánovat a rychle se rozhodovat.
• Nebojíš se výzev, nových věcí a odpovědnosti za svěřené úkoly.
• Zvládneš napsat bezchybný obchodní dopis, zápis z představenstva a dozorčí rady a dokážeš si poradit s tvorbou metodiky spojené s chodem oddělení.
• Máš velmi dobré znalosti MS Office.
• Jsi odolný/á vůči rychle se měnícímu prostředí a neúspěch vnímáš jako možnost pro zlepšení.
• Trpělivost je ti vlastní (městské prostředí má svá specifika).
• Máš velmi dobrý kultivovaný projev a jsi ochotný/á kolegům pomoci.
• Přinášíš nápady na zlepšení chodu oddělení.
• Máš vysokoškolské vzdělání v oblasti práva (není nutná právnická fakulta) nebo se zaměřením na veřejnou správu. S ohledem na praxi přihlédneme i ke středoškolskému vzdělání.
Co bude tvým prvním úkolem?
• Zajišťovat nezbytnou administrativu a organizační úkoly související s činností dozorčí rady/představenstva.
• Zabezpečovat přípravu jednání podle pokynů tajemníka/ce představenstva a dozorčí rady.
• Pořizovat zápisy z jednání dozorčí rady/představenstva a vést jejich evidenci, jakož i evidenci přijatých usnesení a koordinovat jejich plnění.
• Spolupracovat s právním oddělením na přípravě zveřejňovaných dokumentů (např. podklady pro zápis do OR).
• Vytvoření metodiky zajištění představenstva/dozorčí rady.
• Koordinační činnost v rámci auditů.
Velkou výhodou bude pro tebe:
• Znalost zákona o veřejných zakázkách, o obchodních korporacích.
• Praxe z oblasti corporate governance.
• Praxe v obdobné pozici.
Co vám můžeme nabídnout?
• Práci, která dává smysl. Je nejen různorodá, samostatná a někdy i pěkná výzva, ale jsou vidět její dopady v reálném životě.
• Zázemí významné městské společnosti.
• Atraktivní pracovní prostředí v samém centru Prahy.
• Pružnou pracovní dobu a možnost home office.
• 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna.
• Stravenkový paušál.
• Benefitní konto zaměstnance (příspěvek na penzijní nebo životní připojištění, Multisport karta, benefitní karta) a další výhody.
• Firemní akce a teambuildingy.
• Pozice je vhodná pro muže i ženy.
• Nástup IHNED, nebo dle dohody.
Statistiky ukazují, že podstatná část kandidátů se o pracovní místa uchází pouze tehdy, pokud splňují 100 % kvalifikačních požadavků. Poznáváte se v tom? Pokud ano, naše společnost Vám dává 25% bonus. Změňte přístup a přihlaste se, pokud splňujete alespoň 75 % požadavků. Těšíme se na váš životopis. 😊
Back office manažer/ka právního oddělení
V naší městské akciové společnosti Operátor ICT, a.s. hledáme schopného/u a samostatného/u back office manažera/ku, který/á bude součástí týmu právního oddělení.
Operátor ICT, a.s., se věnuje zejména digitalizaci, poskytování ICT služeb, včetně webových a mobilních aplikací (nejznámějším produktem je PID Lítačka). Naším největším zákazníkem je hl. m. Praha, ale naše služby poskytujeme např. v Libereckém kraji, kde dodáváme jeden z našich hlavních produktů, kterým je odbavovací systém. Společnost se také zaměřuje na řízení inovativních projektů tzv. Smart Prague projektů, které jsou primárně spojené se získáváním, integrací a zpracováním dat v datové platformě Golemio.
Do našeho týmu právníků, kterých je momentálně pět, hledáme back office manažera/ku, který/á bude řešit agendu spojenou s organizací představenstva společnosti a její dozorčí rady. Pozice je v tomto týmu úplně nová, což znamená, že agenda bude postupně přibývat s tím, jak se tým bude s touto rolí sžívat.
Jak si Tě představujeme?
• Tvé silné stránky jsou: samostatnost, trpělivost, pečlivost, schopnost plánovat a rychle se rozhodovat.
• Nebojíš se výzev, nových věcí a odpovědnosti za svěřené úkoly.
• Zvládneš napsat bezchybný obchodní dopis, zápis z představenstva a dozorčí rady a dokážeš si poradit s tvorbou metodiky spojené s chodem oddělení.
• Máš velmi dobré znalosti MS Office.
• Jsi odolný/á vůči rychle se měnícímu prostředí a neúspěch vnímáš jako možnost pro zlepšení.
• Trpělivost je ti vlastní (městské prostředí má svá specifika).
• Máš velmi dobrý kultivovaný projev a jsi ochotný/á kolegům pomoci.
• Přinášíš nápady na zlepšení chodu oddělení.
• Máš vysokoškolské vzdělání v oblasti práva (není nutná právnická fakulta) nebo se zaměřením na veřejnou správu. S ohledem na praxi přihlédneme i ke středoškolskému vzdělání.
Co bude tvým prvním úkolem?
• Zajišťovat nezbytnou administrativu a organizační úkoly související s činností dozorčí rady/představenstva.
• Zabezpečovat přípravu jednání podle pokynů tajemníka/ce představenstva a dozorčí rady.
• Pořizovat zápisy z jednání dozorčí rady/představenstva a vést jejich evidenci, jakož i evidenci přijatých usnesení a koordinovat jejich plnění.
• Spolupracovat s právním oddělením na přípravě zveřejňovaných dokumentů (např. podklady pro zápis do OR).
• Vytvoření metodiky zajištění představenstva/dozorčí rady.
• Koordinační činnost v rámci auditů.
Velkou výhodou bude pro tebe:
• Znalost zákona o veřejných zakázkách, o obchodních korporacích.
• Praxe z oblasti corporate governance.
• Praxe v obdobné pozici.
Co vám můžeme nabídnout?
• Práci, která dává smysl. Je nejen různorodá, samostatná a někdy i pěkná výzva, ale jsou vidět její dopady v reálném životě.
• Zázemí významné městské společnosti.
• Atraktivní pracovní prostředí v samém centru Prahy.
• Pružnou pracovní dobu a možnost home office.
• 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna.
• Stravenkový paušál.
• Benefitní konto zaměstnance (příspěvek na penzijní nebo životní připojištění, Multisport karta, benefitní karta) a další výhody.
• Firemní akce a teambuildingy.
• Pozice je vhodná pro muže i ženy.
• Nástup IHNED, nebo dle dohody.
Statistiky ukazují, že podstatná část kandidátů se o pracovní místa uchází pouze tehdy, pokud splňují 100 % kvalifikačních požadavků. Poznáváte se v tom? Pokud ano, naše společnost Vám dává 25% bonus. Změňte přístup a přihlaste se, pokud splňujete alespoň 75 % požadavků. Těšíme se na váš životopis. 😊
Back office manažer/ka právního oddělení
V naší městské akciové společnosti Operátor ICT, a.s. hledáme schopného/u a samostatného/u back office manažera/ku, který/á bude součástí týmu právního oddělení.
Operátor ICT, a.s., se věnuje zejména digitalizaci, poskytování ICT služeb, včetně webových a mobilních aplikací (nejznámějším produktem je PID Lítačka). Naším největším zákazníkem je hl. m. Praha, ale naše služby poskytujeme např. v Libereckém kraji, kde dodáváme jeden z našich hlavních produktů, kterým je odbavovací systém. Společnost se také zaměřuje na řízení inovativních projektů tzv. Smart Prague projektů, které jsou primárně spojené se získáváním, integrací a zpracováním dat v datové platformě Golemio.
Do našeho týmu právníků, kterých je momentálně pět, hledáme back office manažera/ku, který/á bude řešit agendu spojenou s organizací představenstva společnosti a její dozorčí rady. Pozice je v tomto týmu úplně nová, což znamená, že agenda bude postupně přibývat s tím, jak se tým bude s touto rolí sžívat.
Jak si Tě představujeme?
• Tvé silné stránky jsou: samostatnost, trpělivost, pečlivost, schopnost plánovat a rychle se rozhodovat.
• Nebojíš se výzev, nových věcí a odpovědnosti za svěřené úkoly.
• Zvládneš napsat bezchybný obchodní dopis, zápis z představenstva a dozorčí rady a dokážeš si poradit s tvorbou metodiky spojené s chodem oddělení.
• Máš velmi dobré znalosti MS Office.
• Jsi odolný/á vůči rychle se měnícímu prostředí a neúspěch vnímáš jako možnost pro zlepšení.
• Trpělivost je ti vlastní (městské prostředí má svá specifika).
• Máš velmi dobrý kultivovaný projev a jsi ochotný/á kolegům pomoci.
• Přinášíš nápady na zlepšení chodu oddělení.
• Máš vysokoškolské vzdělání v oblasti práva (není nutná právnická fakulta) nebo se zaměřením na veřejnou správu. S ohledem na praxi přihlédneme i ke středoškolskému vzdělání.
Co bude tvým prvním úkolem?
• Zajišťovat nezbytnou administrativu a organizační úkoly související s činností dozorčí rady/představenstva.
• Zabezpečovat přípravu jednání podle pokynů tajemníka/ce představenstva a dozorčí rady.
• Pořizovat zápisy z jednání dozorčí rady/představenstva a vést jejich evidenci, jakož i evidenci přijatých usnesení a koordinovat jejich plnění.
• Spolupracovat s právním oddělením na přípravě zveřejňovaných dokumentů (např. podklady pro zápis do OR).
• Vytvoření metodiky zajištění představenstva/dozorčí rady.
• Koordinační činnost v rámci auditů.
Velkou výhodou bude pro tebe:
• Znalost zákona o veřejných zakázkách, o obchodních korporacích.
• Praxe z oblasti corporate governance.
• Praxe v obdobné pozici.
Co vám můžeme nabídnout?
• Práci, která dává smysl. Je nejen různorodá, samostatná a někdy i pěkná výzva, ale jsou vidět její dopady v reálném životě.
• Zázemí významné městské společnosti.
• Atraktivní pracovní prostředí v samém centru Prahy.
• Pružnou pracovní dobu a možnost home office.
• 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna.
• Stravenkový paušál.
• Benefitní konto zaměstnance (příspěvek na penzijní nebo životní připojištění, Multisport karta, benefitní karta) a další výhody.
• Firemní akce a teambuildingy.
• Pozice je vhodná pro muže i ženy.
• Nástup IHNED, nebo dle dohody.
Statistiky ukazují, že podstatná část kandidátů se o pracovní místa uchází pouze tehdy, pokud splňují 100 % kvalifikačních požadavků. Poznáváte se v tom? Pokud ano, naše společnost Vám dává 25% bonus. Změňte přístup a přihlaste se, pokud splňujete alespoň 75 % požadavků. Těšíme se na váš životopis. 😊
Volné pozice
IT
Projektový management
Datová oblast
Interní služby
Top management
Senior DevOps/PlatformOps pro Prahu (m/ž)
-
Plný úvazek
.NET vývojář pro Portál Pražana
-
Plný úvazek
Servisní technik – SW specialista (m/ž)
-
Plný úvazek
Servisní technik – HW specialista (m/ž)
-
Plný úvazek
Linux správce (m/ž)
-
Plný úvazek
Node.js Developer pražských dat (m/ž)**
-
Plný úvazek
Windows správce (m/ž)
-
Plný úvazek
*Referall program
Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?
Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru.
Volné pozice
IT
Projektový management
Datová oblast
Interní služby
Top management
Senior DevOps/PlatformOps pro Prahu (m/ž)
-
Plný úvazek
.NET vývojář pro Portál Pražana
-
Plný úvazek
Servisní technik – SW specialista (m/ž)
-
Plný úvazek
Servisní technik – HW specialista (m/ž)
-
Plný úvazek
Linux správce (m/ž)
-
Plný úvazek
Node.js Developer pražských dat (m/ž)**
-
Plný úvazek
Windows správce (m/ž)
-
Plný úvazek
*Referall program
Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?
Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru.