Nestůjte frontu na Lítačku!

11. 8. 2020

-

Tiskové zprávy

Od začátku měsíce si mohou všichni klienti Zákaznického centra Lítačka ve Škodově paláci zarezervovat termín návštěvy na konkrétní datum a čas a nemuset tak trávit čas čekáním ve frontě. Tímto krokem chceme maximálně vyjít vstříc našim klientům a zpříjemnit jim jejich návštěvu ve Škodově paláci.

Zarezervujte si termín návštěvy v zákaznickém centru Lítačky ve Škodově paláci z pohodlí domova

Od začátku měsíce si mohou všichni klienti Zákaznického centra Lítačka ve Škodově paláci zarezervovat termín návštěvy na konkrétní datum a čas a nemuset tak trávit čas čekáním ve frontě. Tímto krokem chceme maximálně vyjít vstříc našim klientům a zpříjemnit jim jejich návštěvu ve Škodově paláci.

Pražská městská společnost OICT, která má na starosti správu a provoz dopravní karty Lítačka, od začátku srpna zavedla možnost zarezervovat si návštěvu v klientském centru Lítačky na konkrétní datum a čas. Na webových stránkách e-shopu PID Lítačky je možné vyplnit jednoduchý formulář a dostavit se na jakoukoliv přepážku v rezervovaný čas.

„Rezervace času návštěvy na přepážkách ve Škodově paláci je dalším krokem k pohodlnějšímu a příjemnějšímu zážitku klientů při návštěvě Zákaznického centra Lítačka. Jsem přesvědčen, že naši klienti a klientky tuto novinku ocení, a to nejen z důvodu větší pohodlnosti, ale rovněž i z hygienických důvodů, jelikož od spuštění rezervačního systému očekáváme významné omezení tvoření se front ve Škodově paláci,“ dodal k novince pro klienty Lítačky Michal Fišer, generální ředitel a předseda představenstva OICT.

Rezervaci návštěvy na přepážce ve Škodově paláci je možné vytvořit maximálně na 60 dní dopředu. Klienti v rezervačním systému zadají jméno a příjmení, kontaktní e-mailovou adresu a telefonní číslo. Na zadaný kontaktní e-mail následně klientům přijde identifikační kód. Po příchodu si na klientském terminálu zákazníci odeberou pořadový lístek zadáním přiděleného identifikačního kódu v sekci: „Objednaní klienti WebC@ll“ a následně již jen vyčkají na vyvolání čísla. Přidělený identifikační kód je aktivní v rozmezí +/- 10 minut od sjednaného času. V případě, že se v tomto intervalu klient nedostaví, jeho objednávka propadá. „Těší nás, že od prvního dne od spuštění je o náš rezervační systém veliký zájem. Této možnosti jen v prvních dvou dnech využilo přes 130 zákazníků. Všem klientům, kteří chtějí navštívit kontaktní centrum Lítačky, a to především v průběhu měsíce září, doporučujme z důvodu eliminování front a šetření jejich času, vytvořit si rezervaci,doplnil Michal Fišer.

Kompletní správa dopravní karty Lítačka, včetně zakoupení dlouhodobého kupónu a vytvoření klientského účtu je možné udělat rovněž naprosto on-line prostřednictvím e-shopu pidlitacka.cz/home  či stáhnutím mobilní aplikace PID Lítačka.