Referent/ka Service Desk

Do našeho týmu provozu přivítáme novou kolegyni/kolegu, která/ý se bude starat o firemní Service Desk.

Co bude náplní Vaší práce?

  • Zajištění běžného provozu služby Service Desk OICT
  • Poskytování podpory a informací zaměstnancům prostřednictvím telefonní linky
  • Obsluha samotné aplikaci Service Desk
  • Kontrola a vyřizování e-mailové korespondence Service Desk
  • Vyřizování potřebných administrativních úkonů spojených se zpracováním klientských žádostí
  • Podíl na vytváření strategie rozvoje Service Desk OICT i do budoucna
  • Administrace/nastavení svěřené aplikace
  • Komunikace s dodavateli služeb
  • Tvorba a aktualizace dokumentací a manuálů

Jak si Vás představujeme?

  • SŠ vzdělání
  • Pokročilá znalost MS Office
  • Kladný vztah k IT a všemu, co k tomu patří
  • Odpovědnost, důslednost, schopnost učit se novým věcem
  • Ochota ke komunikaci po telefonu

Co Vám nabízíme?

  • Samostatnou a zajímavou práci na hlavní pracovní poměr
  • Moderní pracovní prostředí v lokalitě Prahy 7 – Holešovic
  • Přátelský tým, neformální pracovní prostředí
  • Celou řadu zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, stravenky, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní/životní připojištění a další)
  • Nástup možný od listopadu 2019.
ODPOVĚDĚT