SERVICE DESK pro Magistrát hl. m. Prahy
ÚČEL SLUŽBY
- Služba je určena oprávněným uživatelům Magistrátu hl. m. Prahy, městských částí, Městské policie, Technické správy komunikací hl. m. Prahy, a.s. a uživatelům městských organizací pro hlášení IT požadavků
- Poskytované služby Service Desk odpovídají rozsahu IT smluv hlavního města Prahy
- Pracovníci služby Service Desk mají praktické zkušenosti s prací ve veřejné a státní správě stejně jako i ze soukromých firem, mohou proto zkušeně řídit činnosti dodavatelů informačních systémů do veřejné správy se všemi jejich specifiky
- Požadavky na nastavení přístupových práv do služeb Service Desk lze poslat na e-mailovou adresu podpora@operatorict.cz
HLÁŠENÍ POŽADAVKŮ
- S pomocí telefonní asistence operátorů Service Desk +420 210 028 104
- 24 hodin denně prostřednictvím aplikace Service Desk
- Provozní doba call centra: pondělí a středa 8.00 až 18.00, ostatní pracovní dny 8.00 až 16.00
ŽIVOTNÍ CYKLUS POŽADAVKŮ

