Administrativní pracovník zákaznické podpory
Administrativní pracovník zákaznické podpory
Administrativní pracovník zákaznické podpory
Administrativní pracovník zákaznické podpory
Operátor ICT, a.s. je městskou akciovou společností, která tvoří technologická řešení pro lepší život v Praze. Realizujeme projekty, které posouvají naše hlavní město mezi nejvyspělejší světové metropole. Budoucnost vidíme v technologiích a inovacích. Pro Prahu a její městské části provozujeme projekty, jako je PID Lítačka a současně zajišťujeme ICT služby přímo pro MHMP. Inovujeme veřejný prostor pod značkou Smart Prague a datové platformy Golemio. Hledáme nadšené odborníky, kteří nám s tvorbou inteligentních řešení pomohou. Stavíme na týmové spolupráci a důvěře. Naším cílem je tvořit produkty, které usnadní život (nejen) Pražanům. Připojte se k nám a ovlivněte s námi budoucnost Prahy!
Rozumíš lidem a umíš to s klávesnicí? Staň se součástí našeho týmu uživatelské podpory
Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á se bude soustředit především na zpracování reklamací a související administrativu spojenou s vracením plateb – z pohodlí kanceláře, přes e-mail a s fajn týmem za zády.
V OICT se podílíme na rozvoji dopravy a chytrých řešení pro Prahu a její okolí. Náš tým se stará o spokojenost cestujících, kteří používají kartu Lítačka a mobilní aplikaci PID Lítačka, nebo třeba o uživatele portálu Změňte.to. Rozhodně ale nejsme klasické call centrum. U nás je práce pestrá.
Tvým denním chlebem bude komunikace s klienty, ale i s kolegyněmi a kolegy v týmu, celá řada administrativních úkonů i pomoc při zajištění chodu našich systémů.
Pojďme si to rozebrat podrobněji.
Výzvy, které budeš denně zdolávat:
Budeš naším expertem na životní cyklus reklamací (řešení reklamací, vracení plateb a s tím související administrativa, e-mailová komunikace)
S klienty budeš nejčastěji řešit jejich dotazy a požadavky na reklamace spojené s kartou Lítačka a mobilní aplikací PID Lítačka, a to e-mailem
Pomůžeš týmu s přípravou interních objednávek
Budeš spolupracovat na tom, aby odbavovací systémy fungovaly tak, jak mají
Svoji pozornost budeš směřovat i na provoz našeho monitorovacího centra
Na náš Service desk chodí celá řada požadavků, na tobě bude je administrativně zpracovat
Lítačka i PID Lítačka občas potřebují více pozornosti, i do toho tě zapojíme 😊
Dovednosti, které bys měl/a mít:
Pečlivost, odpovědnost a samostatnost jsou součástí tvojí DNA
Pro-klientský přístup, ochota, trpělivost a vstřícnost jsou pro tebe samozřejmostí a ne otravou
S počítačem si rozumíš na běžné uživatelské úrovni
Jsi kamarád/ka s češtinou a nedělá ti problém mluvený ani psaný projev
Komunikace v angličtině je pro tebe na pohodu
Na oplátku nabízíme:
Práci, která má viditelný dopad na fungování města
Stabilní práci na pracovní poměr – plný úvazek
Zázemí jedné z nejmodernějších a nejudržitelnějších budov v Praze – Visionary v Holešovicích, s výhledem, terasou a skvělou dostupností MHD (u metra Nádraží Holešovice)
Moderní pracovní prostředí s relax zónami, střešní běžeckou dráhou, venkovním amfiteátrem, komunitní zahradou, sprchami, kolárnou, kavárnou a restaurací přímo v budově
Pevnou pracovní dobu s možností občasného home office (směny 7:45-16:15 a 10:45-19:15)
Neformální pracovní atmosféru v přátelském týmu
5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna
Stravenkový paušál
Benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (benefitní karta Edenred, karta MultiSport a příspěvek na produkt spoření na stáří)
Neomezený přísun kofeinu 24/7 na pracovišti
Vzdělávací a jiné firemní akce
Nástup ihned nebo dohodou
Zaujali jsme tě? Pošli nám svůj životopis. Motivační dopis není nutný, ale pokud ho přidáš, rádi si ho přečteme.
Těšíme se na tebe! 😊
Operátor ICT, a.s. je městskou akciovou společností, která tvoří technologická řešení pro lepší život v Praze. Realizujeme projekty, které posouvají naše hlavní město mezi nejvyspělejší světové metropole. Budoucnost vidíme v technologiích a inovacích. Pro Prahu a její městské části provozujeme projekty, jako je PID Lítačka a současně zajišťujeme ICT služby přímo pro MHMP. Inovujeme veřejný prostor pod značkou Smart Prague a datové platformy Golemio. Hledáme nadšené odborníky, kteří nám s tvorbou inteligentních řešení pomohou. Stavíme na týmové spolupráci a důvěře. Naším cílem je tvořit produkty, které usnadní život (nejen) Pražanům. Připojte se k nám a ovlivněte s námi budoucnost Prahy!
Rozumíš lidem a umíš to s klávesnicí? Staň se součástí našeho týmu uživatelské podpory
Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á se bude soustředit především na zpracování reklamací a související administrativu spojenou s vracením plateb – z pohodlí kanceláře, přes e-mail a s fajn týmem za zády.
V OICT se podílíme na rozvoji dopravy a chytrých řešení pro Prahu a její okolí. Náš tým se stará o spokojenost cestujících, kteří používají kartu Lítačka a mobilní aplikaci PID Lítačka, nebo třeba o uživatele portálu Změňte.to. Rozhodně ale nejsme klasické call centrum. U nás je práce pestrá.
Tvým denním chlebem bude komunikace s klienty, ale i s kolegyněmi a kolegy v týmu, celá řada administrativních úkonů i pomoc při zajištění chodu našich systémů.
Pojďme si to rozebrat podrobněji.
Výzvy, které budeš denně zdolávat:
Budeš naším expertem na životní cyklus reklamací (řešení reklamací, vracení plateb a s tím související administrativa, e-mailová komunikace)
S klienty budeš nejčastěji řešit jejich dotazy a požadavky na reklamace spojené s kartou Lítačka a mobilní aplikací PID Lítačka, a to e-mailem
Pomůžeš týmu s přípravou interních objednávek
Budeš spolupracovat na tom, aby odbavovací systémy fungovaly tak, jak mají
Svoji pozornost budeš směřovat i na provoz našeho monitorovacího centra
Na náš Service desk chodí celá řada požadavků, na tobě bude je administrativně zpracovat
Lítačka i PID Lítačka občas potřebují více pozornosti, i do toho tě zapojíme 😊
Dovednosti, které bys měl/a mít:
Pečlivost, odpovědnost a samostatnost jsou součástí tvojí DNA
Pro-klientský přístup, ochota, trpělivost a vstřícnost jsou pro tebe samozřejmostí a ne otravou
S počítačem si rozumíš na běžné uživatelské úrovni
Jsi kamarád/ka s češtinou a nedělá ti problém mluvený ani psaný projev
Komunikace v angličtině je pro tebe na pohodu
Na oplátku nabízíme:
Práci, která má viditelný dopad na fungování města
Stabilní práci na pracovní poměr – plný úvazek
Zázemí jedné z nejmodernějších a nejudržitelnějších budov v Praze – Visionary v Holešovicích, s výhledem, terasou a skvělou dostupností MHD (u metra Nádraží Holešovice)
Moderní pracovní prostředí s relax zónami, střešní běžeckou dráhou, venkovním amfiteátrem, komunitní zahradou, sprchami, kolárnou, kavárnou a restaurací přímo v budově
Pevnou pracovní dobu s možností občasného home office (směny 7:45-16:15 a 10:45-19:15)
Neformální pracovní atmosféru v přátelském týmu
5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna
Stravenkový paušál
Benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (benefitní karta Edenred, karta MultiSport a příspěvek na produkt spoření na stáří)
Neomezený přísun kofeinu 24/7 na pracovišti
Vzdělávací a jiné firemní akce
Nástup ihned nebo dohodou
Zaujali jsme tě? Pošli nám svůj životopis. Motivační dopis není nutný, ale pokud ho přidáš, rádi si ho přečteme.
Těšíme se na tebe! 😊
Operátor ICT, a.s. je městskou akciovou společností, která tvoří technologická řešení pro lepší život v Praze. Realizujeme projekty, které posouvají naše hlavní město mezi nejvyspělejší světové metropole. Budoucnost vidíme v technologiích a inovacích. Pro Prahu a její městské části provozujeme projekty, jako je PID Lítačka a současně zajišťujeme ICT služby přímo pro MHMP. Inovujeme veřejný prostor pod značkou Smart Prague a datové platformy Golemio. Hledáme nadšené odborníky, kteří nám s tvorbou inteligentních řešení pomohou. Stavíme na týmové spolupráci a důvěře. Naším cílem je tvořit produkty, které usnadní život (nejen) Pražanům. Připojte se k nám a ovlivněte s námi budoucnost Prahy!
Rozumíš lidem a umíš to s klávesnicí? Staň se součástí našeho týmu uživatelské podpory
Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á se bude soustředit především na zpracování reklamací a související administrativu spojenou s vracením plateb – z pohodlí kanceláře, přes e-mail a s fajn týmem za zády.
V OICT se podílíme na rozvoji dopravy a chytrých řešení pro Prahu a její okolí. Náš tým se stará o spokojenost cestujících, kteří používají kartu Lítačka a mobilní aplikaci PID Lítačka, nebo třeba o uživatele portálu Změňte.to. Rozhodně ale nejsme klasické call centrum. U nás je práce pestrá.
Tvým denním chlebem bude komunikace s klienty, ale i s kolegyněmi a kolegy v týmu, celá řada administrativních úkonů i pomoc při zajištění chodu našich systémů.
Pojďme si to rozebrat podrobněji.
Výzvy, které budeš denně zdolávat:
Budeš naším expertem na životní cyklus reklamací (řešení reklamací, vracení plateb a s tím související administrativa, e-mailová komunikace)
S klienty budeš nejčastěji řešit jejich dotazy a požadavky na reklamace spojené s kartou Lítačka a mobilní aplikací PID Lítačka, a to e-mailem
Pomůžeš týmu s přípravou interních objednávek
Budeš spolupracovat na tom, aby odbavovací systémy fungovaly tak, jak mají
Svoji pozornost budeš směřovat i na provoz našeho monitorovacího centra
Na náš Service desk chodí celá řada požadavků, na tobě bude je administrativně zpracovat
Lítačka i PID Lítačka občas potřebují více pozornosti, i do toho tě zapojíme 😊
Dovednosti, které bys měl/a mít:
Pečlivost, odpovědnost a samostatnost jsou součástí tvojí DNA
Pro-klientský přístup, ochota, trpělivost a vstřícnost jsou pro tebe samozřejmostí a ne otravou
S počítačem si rozumíš na běžné uživatelské úrovni
Jsi kamarád/ka s češtinou a nedělá ti problém mluvený ani psaný projev
Komunikace v angličtině je pro tebe na pohodu
Na oplátku nabízíme:
Práci, která má viditelný dopad na fungování města
Stabilní práci na pracovní poměr – plný úvazek
Zázemí jedné z nejmodernějších a nejudržitelnějších budov v Praze – Visionary v Holešovicích, s výhledem, terasou a skvělou dostupností MHD (u metra Nádraží Holešovice)
Moderní pracovní prostředí s relax zónami, střešní běžeckou dráhou, venkovním amfiteátrem, komunitní zahradou, sprchami, kolárnou, kavárnou a restaurací přímo v budově
Pevnou pracovní dobu s možností občasného home office (směny 7:45-16:15 a 10:45-19:15)
Neformální pracovní atmosféru v přátelském týmu
5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna
Stravenkový paušál
Benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (benefitní karta Edenred, karta MultiSport a příspěvek na produkt spoření na stáří)
Neomezený přísun kofeinu 24/7 na pracovišti
Vzdělávací a jiné firemní akce
Nástup ihned nebo dohodou
Zaujali jsme tě? Pošli nám svůj životopis. Motivační dopis není nutný, ale pokud ho přidáš, rádi si ho přečteme.
Těšíme se na tebe! 😊

Volné pozice
IT
Projektový management
Datová oblast
Interní služby
Top management
*Referall program
Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?
Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru.