Administrativní pracovník zákaznické podpory

Administrativní pracovník zákaznické podpory

Administrativní pracovník zákaznické podpory

Administrativní pracovník zákaznické podpory

Operátor ICT, a.s. je městskou akciovou společností, která tvoří technologická řešení pro lepší život v Praze. Realizujeme projekty, které posouvají naše hlavní město mezi nejvyspělejší světové metropole. Budoucnost vidíme v technologiích a inovacích. Pro Prahu a její městské části provozujeme projekty, jako je PID Lítačka a současně zajišťujeme ICT služby přímo pro MHMP. Inovujeme veřejný prostor pod značkou Smart Prague a datové platformy Golemio. Hledáme nadšené odborníky, kteří nám s tvorbou inteligentních řešení pomohou. Stavíme na týmové spolupráci a důvěře. Naším cílem je tvořit produkty, které usnadní život (nejen) Pražanům. Připojte se k nám a ovlivněte s námi budoucnost Prahy!

Rozumíš lidem a umíš to s klávesnicí? Staň se součástí našeho týmu uživatelské podpory

Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á se bude soustředit především na zpracování reklamací a související administrativu spojenou s vracením plateb – z pohodlí kanceláře, přes e-mail a s fajn týmem za zády.

V OICT se podílíme na rozvoji dopravy a chytrých řešení pro Prahu a její okolí. Náš tým se stará o spokojenost cestujících, kteří používají kartu Lítačka a mobilní aplikaci PID Lítačka, nebo třeba o uživatele portálu Změňte.to. Rozhodně ale nejsme klasické call centrum. U nás je práce pestrá.

Tvým denním chlebem bude komunikace s klienty, ale i s kolegyněmi a kolegy v týmu, celá řada administrativních úkonů i pomoc při zajištění chodu našich systémů.

Pojďme si to rozebrat podrobněji.

Výzvy, které budeš denně zdolávat:

  • Budeš naším expertem na životní cyklus reklamací (řešení reklamací, vracení plateb a s tím související administrativa, e-mailová komunikace).

  • S klienty budeš nejčastěji řešit jejich dotazy a požadavky na reklamace spojené s kartou Lítačka a mobilní aplikací PID Lítačka, a to e-mailem.

  • Pomůžeš týmu s přípravou interních objednávek.

  • Budeš spolupracovat na tom, aby odbavovací systémy fungovaly tak, jak mají.

  • Svoji pozornost budeš směřovat i na provoz našeho monitorovacího centra.

  • Na náš Service desk chodí celá řada požadavků, na tobě bude je administrativně zpracovat.

  • Lítačka i PID Lítačka občas potřebují více pozornosti, i do toho tě zapojíme. 😊

Dovednosti, které bys měl/a mít:

  • Pečlivost, odpovědnost a samostatnost jsou součástí tvojí DNA.

  • Pro-klientský přístup, ochota, trpělivost a vstřícnost jsou pro tebe samozřejmostí a ne otravou.

  • S počítačem si rozumíš na běžné uživatelské úrovni.

  • Jsi kamarád/ka s češtinou a nedělá ti problém mluvený ani psaný projev.

  • Komunikace v angličtině je pro tebe na pohodu.

Na oplátku nabízíme:

  • Příjemné pracovní prostředí v Holešovicích a kanceláře s výhledem na Prahu.

  • Stabilní práce na pracovní poměr – plný úvazek.

  • Pevnou pracovní dobu s možností občasného home office (směny 7:45-16:15 a 10:45-19:15).

  • Neformální pracovní atmosféru v přátelském týmu.

  • 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna.

  • Stravenkový paušál.

  • Benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (benefitní karta Edenred, karta MultiSport a příspěvek na produkt spoření na stáří).

  • Neomezený přísun kofeinu 24/7 na pracovišti.

  • Vzdělávací a jiné firemní akce.

  • Nástup ihned nebo dohodou.

Pokud tě tato příležitost zaujala a chceš se dozvědět více o dění v naší firmě, klikni na tento odkaz https://www.welcometothejungle.com/cs/companies/operatorict a seznam se s námi blíže.

Zaujala Vás tato pozice? Paráda, zašlete nám své CV a my se vám v krátké době ozveme!

 

Operátor ICT, a.s. je městskou akciovou společností, která tvoří technologická řešení pro lepší život v Praze. Realizujeme projekty, které posouvají naše hlavní město mezi nejvyspělejší světové metropole. Budoucnost vidíme v technologiích a inovacích. Pro Prahu a její městské části provozujeme projekty, jako je PID Lítačka a současně zajišťujeme ICT služby přímo pro MHMP. Inovujeme veřejný prostor pod značkou Smart Prague a datové platformy Golemio. Hledáme nadšené odborníky, kteří nám s tvorbou inteligentních řešení pomohou. Stavíme na týmové spolupráci a důvěře. Naším cílem je tvořit produkty, které usnadní život (nejen) Pražanům. Připojte se k nám a ovlivněte s námi budoucnost Prahy!

Rozumíš lidem a umíš to s klávesnicí? Staň se součástí našeho týmu uživatelské podpory

Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á se bude soustředit především na zpracování reklamací a související administrativu spojenou s vracením plateb – z pohodlí kanceláře, přes e-mail a s fajn týmem za zády.

V OICT se podílíme na rozvoji dopravy a chytrých řešení pro Prahu a její okolí. Náš tým se stará o spokojenost cestujících, kteří používají kartu Lítačka a mobilní aplikaci PID Lítačka, nebo třeba o uživatele portálu Změňte.to. Rozhodně ale nejsme klasické call centrum. U nás je práce pestrá.

Tvým denním chlebem bude komunikace s klienty, ale i s kolegyněmi a kolegy v týmu, celá řada administrativních úkonů i pomoc při zajištění chodu našich systémů.

Pojďme si to rozebrat podrobněji.

Výzvy, které budeš denně zdolávat:

  • Budeš naším expertem na životní cyklus reklamací (řešení reklamací, vracení plateb a s tím související administrativa, e-mailová komunikace).

  • S klienty budeš nejčastěji řešit jejich dotazy a požadavky na reklamace spojené s kartou Lítačka a mobilní aplikací PID Lítačka, a to e-mailem.

  • Pomůžeš týmu s přípravou interních objednávek.

  • Budeš spolupracovat na tom, aby odbavovací systémy fungovaly tak, jak mají.

  • Svoji pozornost budeš směřovat i na provoz našeho monitorovacího centra.

  • Na náš Service desk chodí celá řada požadavků, na tobě bude je administrativně zpracovat.

  • Lítačka i PID Lítačka občas potřebují více pozornosti, i do toho tě zapojíme. 😊

Dovednosti, které bys měl/a mít:

  • Pečlivost, odpovědnost a samostatnost jsou součástí tvojí DNA.

  • Pro-klientský přístup, ochota, trpělivost a vstřícnost jsou pro tebe samozřejmostí a ne otravou.

  • S počítačem si rozumíš na běžné uživatelské úrovni.

  • Jsi kamarád/ka s češtinou a nedělá ti problém mluvený ani psaný projev.

  • Komunikace v angličtině je pro tebe na pohodu.

Na oplátku nabízíme:

  • Příjemné pracovní prostředí v Holešovicích a kanceláře s výhledem na Prahu.

  • Stabilní práce na pracovní poměr – plný úvazek.

  • Pevnou pracovní dobu s možností občasného home office (směny 7:45-16:15 a 10:45-19:15).

  • Neformální pracovní atmosféru v přátelském týmu.

  • 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna.

  • Stravenkový paušál.

  • Benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (benefitní karta Edenred, karta MultiSport a příspěvek na produkt spoření na stáří).

  • Neomezený přísun kofeinu 24/7 na pracovišti.

  • Vzdělávací a jiné firemní akce.

  • Nástup ihned nebo dohodou.

Pokud tě tato příležitost zaujala a chceš se dozvědět více o dění v naší firmě, klikni na tento odkaz https://www.welcometothejungle.com/cs/companies/operatorict a seznam se s námi blíže.

Zaujala Vás tato pozice? Paráda, zašlete nám své CV a my se vám v krátké době ozveme!

 

Operátor ICT, a.s. je městskou akciovou společností, která tvoří technologická řešení pro lepší život v Praze. Realizujeme projekty, které posouvají naše hlavní město mezi nejvyspělejší světové metropole. Budoucnost vidíme v technologiích a inovacích. Pro Prahu a její městské části provozujeme projekty, jako je PID Lítačka a současně zajišťujeme ICT služby přímo pro MHMP. Inovujeme veřejný prostor pod značkou Smart Prague a datové platformy Golemio. Hledáme nadšené odborníky, kteří nám s tvorbou inteligentních řešení pomohou. Stavíme na týmové spolupráci a důvěře. Naším cílem je tvořit produkty, které usnadní život (nejen) Pražanům. Připojte se k nám a ovlivněte s námi budoucnost Prahy!

Rozumíš lidem a umíš to s klávesnicí? Staň se součástí našeho týmu uživatelské podpory

Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á se bude soustředit především na zpracování reklamací a související administrativu spojenou s vracením plateb – z pohodlí kanceláře, přes e-mail a s fajn týmem za zády.

V OICT se podílíme na rozvoji dopravy a chytrých řešení pro Prahu a její okolí. Náš tým se stará o spokojenost cestujících, kteří používají kartu Lítačka a mobilní aplikaci PID Lítačka, nebo třeba o uživatele portálu Změňte.to. Rozhodně ale nejsme klasické call centrum. U nás je práce pestrá.

Tvým denním chlebem bude komunikace s klienty, ale i s kolegyněmi a kolegy v týmu, celá řada administrativních úkonů i pomoc při zajištění chodu našich systémů.

Pojďme si to rozebrat podrobněji.

Výzvy, které budeš denně zdolávat:

  • Budeš naším expertem na životní cyklus reklamací (řešení reklamací, vracení plateb a s tím související administrativa, e-mailová komunikace).

  • S klienty budeš nejčastěji řešit jejich dotazy a požadavky na reklamace spojené s kartou Lítačka a mobilní aplikací PID Lítačka, a to e-mailem.

  • Pomůžeš týmu s přípravou interních objednávek.

  • Budeš spolupracovat na tom, aby odbavovací systémy fungovaly tak, jak mají.

  • Svoji pozornost budeš směřovat i na provoz našeho monitorovacího centra.

  • Na náš Service desk chodí celá řada požadavků, na tobě bude je administrativně zpracovat.

  • Lítačka i PID Lítačka občas potřebují více pozornosti, i do toho tě zapojíme. 😊

Dovednosti, které bys měl/a mít:

  • Pečlivost, odpovědnost a samostatnost jsou součástí tvojí DNA.

  • Pro-klientský přístup, ochota, trpělivost a vstřícnost jsou pro tebe samozřejmostí a ne otravou.

  • S počítačem si rozumíš na běžné uživatelské úrovni.

  • Jsi kamarád/ka s češtinou a nedělá ti problém mluvený ani psaný projev.

  • Komunikace v angličtině je pro tebe na pohodu.

Na oplátku nabízíme:

  • Příjemné pracovní prostředí v Holešovicích a kanceláře s výhledem na Prahu.

  • Stabilní práce na pracovní poměr – plný úvazek.

  • Pevnou pracovní dobu s možností občasného home office (směny 7:45-16:15 a 10:45-19:15).

  • Neformální pracovní atmosféru v přátelském týmu.

  • 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna.

  • Stravenkový paušál.

  • Benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (benefitní karta Edenred, karta MultiSport a příspěvek na produkt spoření na stáří).

  • Neomezený přísun kofeinu 24/7 na pracovišti.

  • Vzdělávací a jiné firemní akce.

  • Nástup ihned nebo dohodou.

Pokud tě tato příležitost zaujala a chceš se dozvědět více o dění v naší firmě, klikni na tento odkaz https://www.welcometothejungle.com/cs/companies/operatorict a seznam se s námi blíže.

Zaujala Vás tato pozice? Paráda, zašlete nám své CV a my se vám v krátké době ozveme!

 

IT

Projektový management

Datová oblast

Interní služby

Top management

Systémový administrátor (Windows / Linux)

-

Plný úvazek

Senior Mobile Developer (Flutter)

-

Plný úvazek

Servisní technik

-

Plný úvazek

*Referall program

Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?

Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru.