Finance Admin Support
Staňte se součástí týmu, který zajišťuje hladký chod finančního oddělení. Hledáme pečlivou a spolehlivou administrativní podporu, která nám pomůže s každodenní agendou a přispěje k efektivnímu fungování účetního týmu. Pokud hledáte flexibilní přivýdělek na dohodu a baví vás administrativa, ozvěte se nám!
Co bude náplní vaší práce?
Evidence a zpracování objednávek
Kontrola plateb – kontrola účtů, částek a dodavatelů
Administrace agendy cestovních příkazů
Komunikace se zaměstnanci a urgence podkladů k platbám kartou
Správa zakázek v systému Helios Inuvio
Další administrativní činnosti dle aktuálních potřeb Odboru financí
Co od vás očekáváme?
Minimálně 1 rok zkušeností na obdobné administrativní pozici (např. účetní podpora, office asistent/ka, back office apod.)
Zájem o administrativu a zodpovědný přístup k práci
Pečlivost, samostatnost a schopnost efektivně si organizovat úkoly
Uživatelskou znalost MS Office (zejména Excel)
Zkušenost s účetním systémem Helios Inuvio výhodou, nikoli podmínkou
Možnost docházet pravidelně několikrát týdně dle dohody
Co vám nabízíme?
Spolupráci formou Dohody o provedení práce / Dohody o pracovní činnosti
Flexibilní pracovní dobu dle vzájemné dohody
Přátelský kolektiv a možnost nahlédnout do fungování účetního a finančního týmu
Kanceláře v příjemném prostředí pražských Holešovic s výhledem na město
Zázemí stabilní a rozvíjející se společnosti
Pokud vás tato pozice zaujala a splňujete naše požadavky, zašlete nám svůj životopis. Těšíme se na spolupráci!
Chcete se o nás dozvědět víc? Podívejte se na náš profil:
👉 https://www.welcometothejungle.com/cs/companies/operatorict
Staňte se součástí týmu, který zajišťuje hladký chod finančního oddělení. Hledáme pečlivou a spolehlivou administrativní podporu, která nám pomůže s každodenní agendou a přispěje k efektivnímu fungování účetního týmu. Pokud hledáte flexibilní přivýdělek na dohodu a baví vás administrativa, ozvěte se nám!
Co bude náplní vaší práce?
Evidence a zpracování objednávek
Kontrola plateb – kontrola účtů, částek a dodavatelů
Administrace agendy cestovních příkazů
Komunikace se zaměstnanci a urgence podkladů k platbám kartou
Správa zakázek v systému Helios Inuvio
Další administrativní činnosti dle aktuálních potřeb Odboru financí
Co od vás očekáváme?
Minimálně 1 rok zkušeností na obdobné administrativní pozici (např. účetní podpora, office asistent/ka, back office apod.)
Zájem o administrativu a zodpovědný přístup k práci
Pečlivost, samostatnost a schopnost efektivně si organizovat úkoly
Uživatelskou znalost MS Office (zejména Excel)
Zkušenost s účetním systémem Helios Inuvio výhodou, nikoli podmínkou
Možnost docházet pravidelně několikrát týdně dle dohody
Co vám nabízíme?
Spolupráci formou Dohody o provedení práce / Dohody o pracovní činnosti
Flexibilní pracovní dobu dle vzájemné dohody
Přátelský kolektiv a možnost nahlédnout do fungování účetního a finančního týmu
Kanceláře v příjemném prostředí pražských Holešovic s výhledem na město
Zázemí stabilní a rozvíjející se společnosti
Pokud vás tato pozice zaujala a splňujete naše požadavky, zašlete nám svůj životopis. Těšíme se na spolupráci!
Chcete se o nás dozvědět víc? Podívejte se na náš profil:
👉 https://www.welcometothejungle.com/cs/companies/operatorict
Staňte se součástí týmu, který zajišťuje hladký chod finančního oddělení. Hledáme pečlivou a spolehlivou administrativní podporu, která nám pomůže s každodenní agendou a přispěje k efektivnímu fungování účetního týmu. Pokud hledáte flexibilní přivýdělek na dohodu a baví vás administrativa, ozvěte se nám!
Co bude náplní vaší práce?
Evidence a zpracování objednávek
Kontrola plateb – kontrola účtů, částek a dodavatelů
Administrace agendy cestovních příkazů
Komunikace se zaměstnanci a urgence podkladů k platbám kartou
Správa zakázek v systému Helios Inuvio
Další administrativní činnosti dle aktuálních potřeb Odboru financí
Co od vás očekáváme?
Minimálně 1 rok zkušeností na obdobné administrativní pozici (např. účetní podpora, office asistent/ka, back office apod.)
Zájem o administrativu a zodpovědný přístup k práci
Pečlivost, samostatnost a schopnost efektivně si organizovat úkoly
Uživatelskou znalost MS Office (zejména Excel)
Zkušenost s účetním systémem Helios Inuvio výhodou, nikoli podmínkou
Možnost docházet pravidelně několikrát týdně dle dohody
Co vám nabízíme?
Spolupráci formou Dohody o provedení práce / Dohody o pracovní činnosti
Flexibilní pracovní dobu dle vzájemné dohody
Přátelský kolektiv a možnost nahlédnout do fungování účetního a finančního týmu
Kanceláře v příjemném prostředí pražských Holešovic s výhledem na město
Zázemí stabilní a rozvíjející se společnosti
Pokud vás tato pozice zaujala a splňujete naše požadavky, zašlete nám svůj životopis. Těšíme se na spolupráci!
Chcete se o nás dozvědět víc? Podívejte se na náš profil:
👉 https://www.welcometothejungle.com/cs/companies/operatorict

Volné pozice
*Referall program
Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?
Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru.