HR Specialista (m/ž)
HR Specialista (m/ž)
HR Specialista (m/ž)
HR Specialista (m/ž)
Operátor ICT, a.s. je akciovou společností, která tvoří technologická řešení pro lepší život v Praze. Realizujeme projekty, které posouvají naše hlavní město mezi nejvyspělejší světové metropole. Budoucnost vidíme v technologiích a inovacích. Pro Prahu a její městské části provozujeme projekty, jako je např. PID Lítačka a současně inovujeme veřejný prostor pod značkou Smart Prague a datové platformy Golemio. Naším cílem je tvořit produkty, které usnadní život (nejen) Pražanům.
Do našeho týmu hledáme pozitivně naladěnou posilu, která hledá různorodou práci a nezalekne se ani většího množství administrativy. Je HR tvou vášní? Hledáš neformální pracovní prostředí a přátelský tým, který ti bude inspirací i oporou? Připoj se k nám a ovlivni s námi budoucnost Prahy!
Co tě u nás čeká?
pestrá agenda – kompletní správa personální agendy pro zaměstnance ve svěřených organizačních útvarech společnosti
řízení celého procesu životního cyklu zaměstnanců (vznik, změny a ukončení pracovněprávních vztahů), včetně zajištění onboardingu a offboardingu
nábor zaměstnanců od A do Z, samostatné vedení výběrových řízení
udržování aktuálních dat a osobních údajů zaměstnanců v personálním systému
příprava podkladů ke mzdám a pracovněprávních dokumentů
spravování evidence benefitů a vzdělávání
podílení se na hodnocení a odměňování zaměstnanců a rozvojových aktivitách
péče o spokojenost zaměstnanců a každodenní komunikace s nimi
Co od tebe očekáváme?
prokazatelná praxe v oblasti HR min. 3 roky (na pozici HR Specialista/HR Generalista)
příjemné a profesionální vystupování
vynikající verbální a písemné komunikační dovednosti
samostatnost i týmovost, zodpovědnost a smysl pro detail
aktivní a iniciativní přístup k práci a touhu profesně růst a vzdělávat se
schopnost řešit důvěrné a citlivé záležitosti a dodržovat mlčenlivost, smysl pro diskrétnost
schopnost občas pracovat pod tlakem a v krátkých termínech
alespoň SŠ vzdělání
znalost zákoníku práce
základní znalost mzdové agendy
předchozí zkušenost s personálním systémem OKbase výhodou
pokročilá znalost Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
Co ti můžeme nabídnout?
zázemí významné stabilní společnosti
pružnou pracovní dobu a home office
výkonnostní finanční odměnu až ve výši dvojnásobku měsíční základní mzdy ročně
5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna
stravenkový paušál
benefitní konto (MultiSport karta, Edenred karta na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní nebo životní připojištění)
notebook a telefon s neomezeným tarifem i k soukromým účelům
atraktivní pracovní prostředí a kancelář s výhledem na Prahu (dog & children friendly)
plnou zastupitelnost v době tvé nepřítomnosti
podpora vzdělávání a profesního růstu
možnost seberealizace při tvorbě nových personálních aktivit a postupů (vlastní myšlenky a nápady jsou vítány)
firemní akce a teambuildingy
nástup ihned, nebo dle dohody
Tvá práce nebude stereotypem, umožníme ti podílet se na rozvojových aktivitách, HR marketingu a digitalizaci personální agendy a společně budeme pracovat na tvém profesním růstu a podporovat tě zejména v oblasti HR, ve které se chceš posouvat. K ruce navíc máme HR asistentku, která nám pomáhá s administrativou.
Oceníme, pokud nám k životopisu v českém jazyce připojíš i pár slov o sobě a tvé motivaci k práci v HR. Těšíme se na viděnou u osobního pohovoru.
Statistiky ukazují, že podstatná část kandidátů se o pracovní místa uchází pouze tehdy, pokud splňují 100 % kvalifikačních požadavků. Poznáváte se v tom? Pokud ano, naše společnost Vám dává 25% bonus. Změňte přístup a přihlaste se, pokud splňujete alespoň 75 % požadavků. Těšíme se na váš životopis. 😊
HR Specialista (m/ž)
Operátor ICT, a.s. je akciovou společností, která tvoří technologická řešení pro lepší život v Praze. Realizujeme projekty, které posouvají naše hlavní město mezi nejvyspělejší světové metropole. Budoucnost vidíme v technologiích a inovacích. Pro Prahu a její městské části provozujeme projekty, jako je např. PID Lítačka a současně inovujeme veřejný prostor pod značkou Smart Prague a datové platformy Golemio. Naším cílem je tvořit produkty, které usnadní život (nejen) Pražanům.
Do našeho týmu hledáme pozitivně naladěnou posilu, která hledá různorodou práci a nezalekne se ani většího množství administrativy. Je HR tvou vášní? Hledáš neformální pracovní prostředí a přátelský tým, který ti bude inspirací i oporou? Připoj se k nám a ovlivni s námi budoucnost Prahy!
Co tě u nás čeká?
pestrá agenda – kompletní správa personální agendy pro zaměstnance ve svěřených organizačních útvarech společnosti
řízení celého procesu životního cyklu zaměstnanců (vznik, změny a ukončení pracovněprávních vztahů), včetně zajištění onboardingu a offboardingu
nábor zaměstnanců od A do Z, samostatné vedení výběrových řízení
udržování aktuálních dat a osobních údajů zaměstnanců v personálním systému
příprava podkladů ke mzdám a pracovněprávních dokumentů
spravování evidence benefitů a vzdělávání
podílení se na hodnocení a odměňování zaměstnanců a rozvojových aktivitách
péče o spokojenost zaměstnanců a každodenní komunikace s nimi
Co od tebe očekáváme?
prokazatelná praxe v oblasti HR min. 3 roky (na pozici HR Specialista/HR Generalista)
příjemné a profesionální vystupování
vynikající verbální a písemné komunikační dovednosti
samostatnost i týmovost, zodpovědnost a smysl pro detail
aktivní a iniciativní přístup k práci a touhu profesně růst a vzdělávat se
schopnost řešit důvěrné a citlivé záležitosti a dodržovat mlčenlivost, smysl pro diskrétnost
schopnost občas pracovat pod tlakem a v krátkých termínech
alespoň SŠ vzdělání
znalost zákoníku práce
základní znalost mzdové agendy
předchozí zkušenost s personálním systémem OKbase výhodou
pokročilá znalost Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
Co ti můžeme nabídnout?
zázemí významné stabilní společnosti
pružnou pracovní dobu a home office
výkonnostní finanční odměnu až ve výši dvojnásobku měsíční základní mzdy ročně
5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna
stravenkový paušál
benefitní konto (MultiSport karta, Edenred karta na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní nebo životní připojištění)
notebook a telefon s neomezeným tarifem i k soukromým účelům
atraktivní pracovní prostředí a kancelář s výhledem na Prahu (dog & children friendly)
plnou zastupitelnost v době tvé nepřítomnosti
podpora vzdělávání a profesního růstu
možnost seberealizace při tvorbě nových personálních aktivit a postupů (vlastní myšlenky a nápady jsou vítány)
firemní akce a teambuildingy
nástup ihned, nebo dle dohody
Tvá práce nebude stereotypem, umožníme ti podílet se na rozvojových aktivitách, HR marketingu a digitalizaci personální agendy a společně budeme pracovat na tvém profesním růstu a podporovat tě zejména v oblasti HR, ve které se chceš posouvat. K ruce navíc máme HR asistentku, která nám pomáhá s administrativou.
Oceníme, pokud nám k životopisu v českém jazyce připojíš i pár slov o sobě a tvé motivaci k práci v HR. Těšíme se na viděnou u osobního pohovoru.
Statistiky ukazují, že podstatná část kandidátů se o pracovní místa uchází pouze tehdy, pokud splňují 100 % kvalifikačních požadavků. Poznáváte se v tom? Pokud ano, naše společnost Vám dává 25% bonus. Změňte přístup a přihlaste se, pokud splňujete alespoň 75 % požadavků. Těšíme se na váš životopis. 😊
HR Specialista (m/ž)
Operátor ICT, a.s. je akciovou společností, která tvoří technologická řešení pro lepší život v Praze. Realizujeme projekty, které posouvají naše hlavní město mezi nejvyspělejší světové metropole. Budoucnost vidíme v technologiích a inovacích. Pro Prahu a její městské části provozujeme projekty, jako je např. PID Lítačka a současně inovujeme veřejný prostor pod značkou Smart Prague a datové platformy Golemio. Naším cílem je tvořit produkty, které usnadní život (nejen) Pražanům.
Do našeho týmu hledáme pozitivně naladěnou posilu, která hledá různorodou práci a nezalekne se ani většího množství administrativy. Je HR tvou vášní? Hledáš neformální pracovní prostředí a přátelský tým, který ti bude inspirací i oporou? Připoj se k nám a ovlivni s námi budoucnost Prahy!
Co tě u nás čeká?
pestrá agenda – kompletní správa personální agendy pro zaměstnance ve svěřených organizačních útvarech společnosti
řízení celého procesu životního cyklu zaměstnanců (vznik, změny a ukončení pracovněprávních vztahů), včetně zajištění onboardingu a offboardingu
nábor zaměstnanců od A do Z, samostatné vedení výběrových řízení
udržování aktuálních dat a osobních údajů zaměstnanců v personálním systému
příprava podkladů ke mzdám a pracovněprávních dokumentů
spravování evidence benefitů a vzdělávání
podílení se na hodnocení a odměňování zaměstnanců a rozvojových aktivitách
péče o spokojenost zaměstnanců a každodenní komunikace s nimi
Co od tebe očekáváme?
prokazatelná praxe v oblasti HR min. 3 roky (na pozici HR Specialista/HR Generalista)
příjemné a profesionální vystupování
vynikající verbální a písemné komunikační dovednosti
samostatnost i týmovost, zodpovědnost a smysl pro detail
aktivní a iniciativní přístup k práci a touhu profesně růst a vzdělávat se
schopnost řešit důvěrné a citlivé záležitosti a dodržovat mlčenlivost, smysl pro diskrétnost
schopnost občas pracovat pod tlakem a v krátkých termínech
alespoň SŠ vzdělání
znalost zákoníku práce
základní znalost mzdové agendy
předchozí zkušenost s personálním systémem OKbase výhodou
pokročilá znalost Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
Co ti můžeme nabídnout?
zázemí významné stabilní společnosti
pružnou pracovní dobu a home office
výkonnostní finanční odměnu až ve výši dvojnásobku měsíční základní mzdy ročně
5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna
stravenkový paušál
benefitní konto (MultiSport karta, Edenred karta na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní nebo životní připojištění)
notebook a telefon s neomezeným tarifem i k soukromým účelům
atraktivní pracovní prostředí a kancelář s výhledem na Prahu (dog & children friendly)
plnou zastupitelnost v době tvé nepřítomnosti
podpora vzdělávání a profesního růstu
možnost seberealizace při tvorbě nových personálních aktivit a postupů (vlastní myšlenky a nápady jsou vítány)
firemní akce a teambuildingy
nástup ihned, nebo dle dohody
Tvá práce nebude stereotypem, umožníme ti podílet se na rozvojových aktivitách, HR marketingu a digitalizaci personální agendy a společně budeme pracovat na tvém profesním růstu a podporovat tě zejména v oblasti HR, ve které se chceš posouvat. K ruce navíc máme HR asistentku, která nám pomáhá s administrativou.
Oceníme, pokud nám k životopisu v českém jazyce připojíš i pár slov o sobě a tvé motivaci k práci v HR. Těšíme se na viděnou u osobního pohovoru.
Statistiky ukazují, že podstatná část kandidátů se o pracovní místa uchází pouze tehdy, pokud splňují 100 % kvalifikačních požadavků. Poznáváte se v tom? Pokud ano, naše společnost Vám dává 25% bonus. Změňte přístup a přihlaste se, pokud splňujete alespoň 75 % požadavků. Těšíme se na váš životopis. 😊
Volné pozice
IT
Projektový management
Datová oblast
Interní služby
Top management
Seniorní datový analytik / datová analytička se zájmem o data engeneering
-
Plný úvazek
Licenční manažer/ka
-
Plný úvazek
ICT Administrátor/ka
-
Plný úvazek
DevOps Engineer/ka
-
Plný úvazek
Linux správce (m/ž)
-
Plný úvazek
Backend developer/ka - Node.js **
-
Plný úvazek
Windows správce (m/ž)
-
Plný úvazek
*Referall program
Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?
Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru.
Volné pozice
IT
Projektový management
Datová oblast
Interní služby
Top management
Seniorní datový analytik / datová analytička se zájmem o data engeneering
-
Plný úvazek
Licenční manažer/ka
-
Plný úvazek
ICT Administrátor/ka
-
Plný úvazek
DevOps Engineer/ka
-
Plný úvazek
Linux správce (m/ž)
-
Plný úvazek
Backend developer/ka - Node.js **
-
Plný úvazek
Windows správce (m/ž)
-
Plný úvazek
*Referall program
Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?
Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru.