Produktový/á manažer/ka pro mobilitu

Produktový/á manažer/ka pro mobilitu

Produktový/á manažer/ka pro mobilitu

Produktový/á manažer/ka pro mobilitu

Hledáme produktového/ou manažera/ku, který/á se nebojí převzít velkou dávku odpovědnosti, má přirozenou autoritu, umí přitáhnout pozornost a získat důvěru týmu i klientů.

Co děláme?

Za poslední roky jsme výrazně posunuli digitalizaci parkování a odbavování v PID. Stojíme za řešením mobilní aplikace PID Lítačka, napojujeme se na externí partnery a rozvíjíme nové funkce pro cestující i dopravce. Jednou z klíčových funkcí je platba za parkování v aplikaci PID Lítačka. Nově spouštíme web pro platbu parkování v Praze a poskytujeme velké množství informací o parkování v Praze a Středočeském kraji.

S čím od tebe potřebujeme pomoct?

Mezi hlavní úkoly bude patřit prioritizace a řízení rozvoje produktů souvisejících s parkováním v Praze – zejména nově spouštěného webu pro platbu parkovného a parkování v mobilní aplikaci PID Lítačka. Hlavní náplní práce bude sestavování roadmapy, prioritizace, vytváření zadání pro vývoj a koordinace delivery.

V závislosti na vývoji v oblasti parkování (např. velikosti backlogu) a v ostatních produktech (zejména PID Lítačka) se můžeš podílet i na dalších oblastech.

Jako produktový/á manažer/ka budeš zosobňovat vizi a cíle produktů. Budeš zodpovědný/á za to, že ty, tým i zadavatel budete sdílet stejné porozumění cílům.

Jak fungujeme?

Operátor ICT patří mezi výjimky ve veřejné správě – stavíme na principech produktového řízení a agilního vývoje. Většina týmu pracuje přímo u nás a máme plnou kontrolu nad rozvojem našich produktů (nejsme ve vendor-locku). Postupně nastavujeme systém, který nám umožní řídit rozvoj produktů podle aktuálních trendů a osvědčených postupů. I s tím potřebujeme pomoct.

Jak u nás vypadá práce?

Jsme středně velká městská společnost, která je flexibilní, ale zároveň se na nás vztahují pravidla veřejného sektoru (např. veřejné zakázky, princip řádného hospodáře apod.). Používáme agilní metody řízení vývoje a soustředíme se na přidanou hodnotu produktu. Práce nás baví, rádi posouváme Prahu dál a nebojíme se výzev. Náš tým je energický a rád se potkává i mimo práci. Pořádáme veřejné akce a jsme maximálně transparentní – uvnitř týmu i vůči veřejnosti a vedení Prahy.

Co u nás budeš dělat?

  • Spoluvytvářet produktovou strategii pro části produktů související s parkováním

  • Zavádět a neustále zdokonalovat produktové principy a agilní vývoj

  • Prioritizovat kapacitu vývojových a analytických týmů a řídit delivery

  • Držet know-how o tarifech, cenících parkování a celkové problematice spojené s parkováním

  • Analyzovat uživatelská data (ve spolupráci s analytiky)

  • Reportovat a komunikovat s představenstvem firmy

  • Jednat s klíčovými stakeholdery

  • Prezentovat výsledky veřejnosti i stakeholderům

Dovednosti, které bys měl/a mít:

  • Zkušenosti s produktovým řízením alespoň 2 roky

  • Schopnost přizpůsobit se novému prostředí a aktivně ho formovat

  • Základní orientaci v business analýze a IT procesech (výhodou)

  • Trpělivost a schopnost neztratit fokus

  • Silné syntetické myšlení

  • Schopnost pracovat v komplexním a dynamickém prostředí

  • Schopnost předávat informace jasně a srozumitelně

  • Angličtinu na komunikativní úrovni

  • Chuť a energii zlepšovat fungování Prahy

Na oplátku nabízíme:

  • Tým otevřený novým nápadům, postavený na vzájemné podpoře.

  • Příjemné pracovní prostředí v Holešovicích.

  • Pružnou pracovní dobu a home office po domluvě s vedoucím.

  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů osobního volna.

  • Benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (benefitní karta Edenred, karta MultiSport, příspěvek na penzijní spoření).

  • Notebook a telefon (nebo příspěvek na pořízení telefonu) s firemním tarifem i k soukromým účelům.

  • Podpora vzdělávání a profesního růstu.

  • Na odreagování máme Xbox, relax zóny, dvě terasy vhodné na oběd, schůzky i chvilkový brainstorming.

Zaujala tě naše nabídka? Pošli nám své CV – a když připojíš i motivační dopis, bude to perfektní. Těšíme se na tebe!

Více informací o nás najdeš na webu:
👉 https://www.welcometothejungle.com/cs/companies/operatorict

 

Hledáme produktového/ou manažera/ku, který/á se nebojí převzít velkou dávku odpovědnosti, má přirozenou autoritu, umí přitáhnout pozornost a získat důvěru týmu i klientů.

Co děláme?

Za poslední roky jsme výrazně posunuli digitalizaci parkování a odbavování v PID. Stojíme za řešením mobilní aplikace PID Lítačka, napojujeme se na externí partnery a rozvíjíme nové funkce pro cestující i dopravce. Jednou z klíčových funkcí je platba za parkování v aplikaci PID Lítačka. Nově spouštíme web pro platbu parkování v Praze a poskytujeme velké množství informací o parkování v Praze a Středočeském kraji.

S čím od tebe potřebujeme pomoct?

Mezi hlavní úkoly bude patřit prioritizace a řízení rozvoje produktů souvisejících s parkováním v Praze – zejména nově spouštěného webu pro platbu parkovného a parkování v mobilní aplikaci PID Lítačka. Hlavní náplní práce bude sestavování roadmapy, prioritizace, vytváření zadání pro vývoj a koordinace delivery.

V závislosti na vývoji v oblasti parkování (např. velikosti backlogu) a v ostatních produktech (zejména PID Lítačka) se můžeš podílet i na dalších oblastech.

Jako produktový/á manažer/ka budeš zosobňovat vizi a cíle produktů. Budeš zodpovědný/á za to, že ty, tým i zadavatel budete sdílet stejné porozumění cílům.

Jak fungujeme?

Operátor ICT patří mezi výjimky ve veřejné správě – stavíme na principech produktového řízení a agilního vývoje. Většina týmu pracuje přímo u nás a máme plnou kontrolu nad rozvojem našich produktů (nejsme ve vendor-locku). Postupně nastavujeme systém, který nám umožní řídit rozvoj produktů podle aktuálních trendů a osvědčených postupů. I s tím potřebujeme pomoct.

Jak u nás vypadá práce?

Jsme středně velká městská společnost, která je flexibilní, ale zároveň se na nás vztahují pravidla veřejného sektoru (např. veřejné zakázky, princip řádného hospodáře apod.). Používáme agilní metody řízení vývoje a soustředíme se na přidanou hodnotu produktu. Práce nás baví, rádi posouváme Prahu dál a nebojíme se výzev. Náš tým je energický a rád se potkává i mimo práci. Pořádáme veřejné akce a jsme maximálně transparentní – uvnitř týmu i vůči veřejnosti a vedení Prahy.

Co u nás budeš dělat?

  • Spoluvytvářet produktovou strategii pro části produktů související s parkováním

  • Zavádět a neustále zdokonalovat produktové principy a agilní vývoj

  • Prioritizovat kapacitu vývojových a analytických týmů a řídit delivery

  • Držet know-how o tarifech, cenících parkování a celkové problematice spojené s parkováním

  • Analyzovat uživatelská data (ve spolupráci s analytiky)

  • Reportovat a komunikovat s představenstvem firmy

  • Jednat s klíčovými stakeholdery

  • Prezentovat výsledky veřejnosti i stakeholderům

Dovednosti, které bys měl/a mít:

  • Zkušenosti s produktovým řízením alespoň 2 roky

  • Schopnost přizpůsobit se novému prostředí a aktivně ho formovat

  • Základní orientaci v business analýze a IT procesech (výhodou)

  • Trpělivost a schopnost neztratit fokus

  • Silné syntetické myšlení

  • Schopnost pracovat v komplexním a dynamickém prostředí

  • Schopnost předávat informace jasně a srozumitelně

  • Angličtinu na komunikativní úrovni

  • Chuť a energii zlepšovat fungování Prahy

Na oplátku nabízíme:

  • Tým otevřený novým nápadům, postavený na vzájemné podpoře.

  • Příjemné pracovní prostředí v Holešovicích.

  • Pružnou pracovní dobu a home office po domluvě s vedoucím.

  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů osobního volna.

  • Benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (benefitní karta Edenred, karta MultiSport, příspěvek na penzijní spoření).

  • Notebook a telefon (nebo příspěvek na pořízení telefonu) s firemním tarifem i k soukromým účelům.

  • Podpora vzdělávání a profesního růstu.

  • Na odreagování máme Xbox, relax zóny, dvě terasy vhodné na oběd, schůzky i chvilkový brainstorming.

Zaujala tě naše nabídka? Pošli nám své CV – a když připojíš i motivační dopis, bude to perfektní. Těšíme se na tebe!

Více informací o nás najdeš na webu:
👉 https://www.welcometothejungle.com/cs/companies/operatorict

 

Hledáme produktového/ou manažera/ku, který/á se nebojí převzít velkou dávku odpovědnosti, má přirozenou autoritu, umí přitáhnout pozornost a získat důvěru týmu i klientů.

Co děláme?

Za poslední roky jsme výrazně posunuli digitalizaci parkování a odbavování v PID. Stojíme za řešením mobilní aplikace PID Lítačka, napojujeme se na externí partnery a rozvíjíme nové funkce pro cestující i dopravce. Jednou z klíčových funkcí je platba za parkování v aplikaci PID Lítačka. Nově spouštíme web pro platbu parkování v Praze a poskytujeme velké množství informací o parkování v Praze a Středočeském kraji.

S čím od tebe potřebujeme pomoct?

Mezi hlavní úkoly bude patřit prioritizace a řízení rozvoje produktů souvisejících s parkováním v Praze – zejména nově spouštěného webu pro platbu parkovného a parkování v mobilní aplikaci PID Lítačka. Hlavní náplní práce bude sestavování roadmapy, prioritizace, vytváření zadání pro vývoj a koordinace delivery.

V závislosti na vývoji v oblasti parkování (např. velikosti backlogu) a v ostatních produktech (zejména PID Lítačka) se můžeš podílet i na dalších oblastech.

Jako produktový/á manažer/ka budeš zosobňovat vizi a cíle produktů. Budeš zodpovědný/á za to, že ty, tým i zadavatel budete sdílet stejné porozumění cílům.

Jak fungujeme?

Operátor ICT patří mezi výjimky ve veřejné správě – stavíme na principech produktového řízení a agilního vývoje. Většina týmu pracuje přímo u nás a máme plnou kontrolu nad rozvojem našich produktů (nejsme ve vendor-locku). Postupně nastavujeme systém, který nám umožní řídit rozvoj produktů podle aktuálních trendů a osvědčených postupů. I s tím potřebujeme pomoct.

Jak u nás vypadá práce?

Jsme středně velká městská společnost, která je flexibilní, ale zároveň se na nás vztahují pravidla veřejného sektoru (např. veřejné zakázky, princip řádného hospodáře apod.). Používáme agilní metody řízení vývoje a soustředíme se na přidanou hodnotu produktu. Práce nás baví, rádi posouváme Prahu dál a nebojíme se výzev. Náš tým je energický a rád se potkává i mimo práci. Pořádáme veřejné akce a jsme maximálně transparentní – uvnitř týmu i vůči veřejnosti a vedení Prahy.

Co u nás budeš dělat?

  • Spoluvytvářet produktovou strategii pro části produktů související s parkováním

  • Zavádět a neustále zdokonalovat produktové principy a agilní vývoj

  • Prioritizovat kapacitu vývojových a analytických týmů a řídit delivery

  • Držet know-how o tarifech, cenících parkování a celkové problematice spojené s parkováním

  • Analyzovat uživatelská data (ve spolupráci s analytiky)

  • Reportovat a komunikovat s představenstvem firmy

  • Jednat s klíčovými stakeholdery

  • Prezentovat výsledky veřejnosti i stakeholderům

Dovednosti, které bys měl/a mít:

  • Zkušenosti s produktovým řízením alespoň 2 roky

  • Schopnost přizpůsobit se novému prostředí a aktivně ho formovat

  • Základní orientaci v business analýze a IT procesech (výhodou)

  • Trpělivost a schopnost neztratit fokus

  • Silné syntetické myšlení

  • Schopnost pracovat v komplexním a dynamickém prostředí

  • Schopnost předávat informace jasně a srozumitelně

  • Angličtinu na komunikativní úrovni

  • Chuť a energii zlepšovat fungování Prahy

Na oplátku nabízíme:

  • Tým otevřený novým nápadům, postavený na vzájemné podpoře.

  • Příjemné pracovní prostředí v Holešovicích.

  • Pružnou pracovní dobu a home office po domluvě s vedoucím.

  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů osobního volna.

  • Benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (benefitní karta Edenred, karta MultiSport, příspěvek na penzijní spoření).

  • Notebook a telefon (nebo příspěvek na pořízení telefonu) s firemním tarifem i k soukromým účelům.

  • Podpora vzdělávání a profesního růstu.

  • Na odreagování máme Xbox, relax zóny, dvě terasy vhodné na oběd, schůzky i chvilkový brainstorming.

Zaujala tě naše nabídka? Pošli nám své CV – a když připojíš i motivační dopis, bude to perfektní. Těšíme se na tebe!

Více informací o nás najdeš na webu:
👉 https://www.welcometothejungle.com/cs/companies/operatorict

 

IT

Projektový management

Datová oblast

Interní služby

Top management

Produktový/á manažer/ka pro mobilitu

-

Plný úvazek

Senior .NET Developer

-

Plný úvazek

Systémový administrátor (Windows / Linux)

-

Plný úvazek

Senior Mobile Developer (Flutter)

-

Plný úvazek

*Referall program

Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?

Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru.