Produktový/á manažer/ka pro mobilitu
Produktový/á manažer/ka pro mobilitu
Produktový/á manažer/ka pro mobilitu
Produktový/á manažer/ka pro mobilitu
Hledáme produktového/ou manažera/ku, který/á se nebojí převzít velkou dávku odpovědnosti, má přirozenou autoritu, umí přitáhnout pozornost a získat důvěru týmu i klientů.
Co děláme?
Za poslední roky jsme výrazně posunuli digitalizaci parkování a odbavování v PID. Stojíme za řešením mobilní aplikace PID Lítačka, napojujeme se na externí partnery a rozvíjíme nové funkce pro cestující i dopravce. Jednou z klíčových funkcí je platba za parkování v aplikaci PID Lítačka. Nově spouštíme web pro platbu parkování v Praze a poskytujeme velké množství informací o parkování v Praze a Středočeském kraji.
S čím od tebe potřebujeme pomoct?
Mezi hlavní úkoly bude patřit prioritizace a řízení rozvoje produktů souvisejících s parkováním v Praze – zejména nově spouštěného webu pro platbu parkovného a parkování v mobilní aplikaci PID Lítačka. Hlavní náplní práce bude sestavování roadmapy, prioritizace, vytváření zadání pro vývoj a koordinace delivery.
V závislosti na vývoji v oblasti parkování (např. velikosti backlogu) a v ostatních produktech (zejména PID Lítačka) se můžeš podílet i na dalších oblastech.
Jako produktový/á manažer/ka budeš zosobňovat vizi a cíle produktů. Budeš zodpovědný/á za to, že ty, tým i zadavatel budete sdílet stejné porozumění cílům.
Jak fungujeme?
Operátor ICT patří mezi výjimky ve veřejné správě – stavíme na principech produktového řízení a agilního vývoje. Většina týmu pracuje přímo u nás a máme plnou kontrolu nad rozvojem našich produktů (nejsme ve vendor-locku). Postupně nastavujeme systém, který nám umožní řídit rozvoj produktů podle aktuálních trendů a osvědčených postupů. I s tím potřebujeme pomoct.
Jak u nás vypadá práce?
Jsme středně velká městská společnost, která je flexibilní, ale zároveň se na nás vztahují pravidla veřejného sektoru (např. veřejné zakázky, princip řádného hospodáře apod.). Používáme agilní metody řízení vývoje a soustředíme se na přidanou hodnotu produktu. Práce nás baví, rádi posouváme Prahu dál a nebojíme se výzev. Náš tým je energický a rád se potkává i mimo práci. Pořádáme veřejné akce a jsme maximálně transparentní – uvnitř týmu i vůči veřejnosti a vedení Prahy.
Co u nás budeš dělat?
Spoluvytvářet produktovou strategii pro části produktů související s parkováním
Zavádět a neustále zdokonalovat produktové principy a agilní vývoj
Prioritizovat kapacitu vývojových a analytických týmů a řídit delivery
Držet know-how o tarifech, cenících parkování a celkové problematice spojené s parkováním
Analyzovat uživatelská data (ve spolupráci s analytiky)
Reportovat a komunikovat s představenstvem firmy
Jednat s klíčovými stakeholdery
Prezentovat výsledky veřejnosti i stakeholderům
Dovednosti, které bys měl/a mít:
Zkušenosti s produktovým řízením alespoň 2 roky
Schopnost přizpůsobit se novému prostředí a aktivně ho formovat
Základní orientaci v business analýze a IT procesech (výhodou)
Trpělivost a schopnost neztratit fokus
Silné syntetické myšlení
Schopnost pracovat v komplexním a dynamickém prostředí
Schopnost předávat informace jasně a srozumitelně
Angličtinu na komunikativní úrovni
Chuť a energii zlepšovat fungování Prahy
Na oplátku nabízíme:
Tým otevřený novým nápadům, postavený na vzájemné podpoře.
Příjemné pracovní prostředí v Holešovicích.
Pružnou pracovní dobu a home office po domluvě s vedoucím.
5 týdnů dovolené a 5 dnů osobního volna.
Benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (benefitní karta Edenred, karta MultiSport, příspěvek na penzijní spoření).
Notebook a telefon (nebo příspěvek na pořízení telefonu) s firemním tarifem i k soukromým účelům.
Podpora vzdělávání a profesního růstu.
Na odreagování máme Xbox, relax zóny, dvě terasy vhodné na oběd, schůzky i chvilkový brainstorming.
Zaujala tě naše nabídka? Pošli nám své CV – a když připojíš i motivační dopis, bude to perfektní. Těšíme se na tebe!
Více informací o nás najdeš na webu:
👉 https://www.welcometothejungle.com/cs/companies/operatorict
Hledáme produktového/ou manažera/ku, který/á se nebojí převzít velkou dávku odpovědnosti, má přirozenou autoritu, umí přitáhnout pozornost a získat důvěru týmu i klientů.
Co děláme?
Za poslední roky jsme výrazně posunuli digitalizaci parkování a odbavování v PID. Stojíme za řešením mobilní aplikace PID Lítačka, napojujeme se na externí partnery a rozvíjíme nové funkce pro cestující i dopravce. Jednou z klíčových funkcí je platba za parkování v aplikaci PID Lítačka. Nově spouštíme web pro platbu parkování v Praze a poskytujeme velké množství informací o parkování v Praze a Středočeském kraji.
S čím od tebe potřebujeme pomoct?
Mezi hlavní úkoly bude patřit prioritizace a řízení rozvoje produktů souvisejících s parkováním v Praze – zejména nově spouštěného webu pro platbu parkovného a parkování v mobilní aplikaci PID Lítačka. Hlavní náplní práce bude sestavování roadmapy, prioritizace, vytváření zadání pro vývoj a koordinace delivery.
V závislosti na vývoji v oblasti parkování (např. velikosti backlogu) a v ostatních produktech (zejména PID Lítačka) se můžeš podílet i na dalších oblastech.
Jako produktový/á manažer/ka budeš zosobňovat vizi a cíle produktů. Budeš zodpovědný/á za to, že ty, tým i zadavatel budete sdílet stejné porozumění cílům.
Jak fungujeme?
Operátor ICT patří mezi výjimky ve veřejné správě – stavíme na principech produktového řízení a agilního vývoje. Většina týmu pracuje přímo u nás a máme plnou kontrolu nad rozvojem našich produktů (nejsme ve vendor-locku). Postupně nastavujeme systém, který nám umožní řídit rozvoj produktů podle aktuálních trendů a osvědčených postupů. I s tím potřebujeme pomoct.
Jak u nás vypadá práce?
Jsme středně velká městská společnost, která je flexibilní, ale zároveň se na nás vztahují pravidla veřejného sektoru (např. veřejné zakázky, princip řádného hospodáře apod.). Používáme agilní metody řízení vývoje a soustředíme se na přidanou hodnotu produktu. Práce nás baví, rádi posouváme Prahu dál a nebojíme se výzev. Náš tým je energický a rád se potkává i mimo práci. Pořádáme veřejné akce a jsme maximálně transparentní – uvnitř týmu i vůči veřejnosti a vedení Prahy.
Co u nás budeš dělat?
Spoluvytvářet produktovou strategii pro části produktů související s parkováním
Zavádět a neustále zdokonalovat produktové principy a agilní vývoj
Prioritizovat kapacitu vývojových a analytických týmů a řídit delivery
Držet know-how o tarifech, cenících parkování a celkové problematice spojené s parkováním
Analyzovat uživatelská data (ve spolupráci s analytiky)
Reportovat a komunikovat s představenstvem firmy
Jednat s klíčovými stakeholdery
Prezentovat výsledky veřejnosti i stakeholderům
Dovednosti, které bys měl/a mít:
Zkušenosti s produktovým řízením alespoň 2 roky
Schopnost přizpůsobit se novému prostředí a aktivně ho formovat
Základní orientaci v business analýze a IT procesech (výhodou)
Trpělivost a schopnost neztratit fokus
Silné syntetické myšlení
Schopnost pracovat v komplexním a dynamickém prostředí
Schopnost předávat informace jasně a srozumitelně
Angličtinu na komunikativní úrovni
Chuť a energii zlepšovat fungování Prahy
Na oplátku nabízíme:
Tým otevřený novým nápadům, postavený na vzájemné podpoře.
Příjemné pracovní prostředí v Holešovicích.
Pružnou pracovní dobu a home office po domluvě s vedoucím.
5 týdnů dovolené a 5 dnů osobního volna.
Benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (benefitní karta Edenred, karta MultiSport, příspěvek na penzijní spoření).
Notebook a telefon (nebo příspěvek na pořízení telefonu) s firemním tarifem i k soukromým účelům.
Podpora vzdělávání a profesního růstu.
Na odreagování máme Xbox, relax zóny, dvě terasy vhodné na oběd, schůzky i chvilkový brainstorming.
Zaujala tě naše nabídka? Pošli nám své CV – a když připojíš i motivační dopis, bude to perfektní. Těšíme se na tebe!
Více informací o nás najdeš na webu:
👉 https://www.welcometothejungle.com/cs/companies/operatorict
Hledáme produktového/ou manažera/ku, který/á se nebojí převzít velkou dávku odpovědnosti, má přirozenou autoritu, umí přitáhnout pozornost a získat důvěru týmu i klientů.
Co děláme?
Za poslední roky jsme výrazně posunuli digitalizaci parkování a odbavování v PID. Stojíme za řešením mobilní aplikace PID Lítačka, napojujeme se na externí partnery a rozvíjíme nové funkce pro cestující i dopravce. Jednou z klíčových funkcí je platba za parkování v aplikaci PID Lítačka. Nově spouštíme web pro platbu parkování v Praze a poskytujeme velké množství informací o parkování v Praze a Středočeském kraji.
S čím od tebe potřebujeme pomoct?
Mezi hlavní úkoly bude patřit prioritizace a řízení rozvoje produktů souvisejících s parkováním v Praze – zejména nově spouštěného webu pro platbu parkovného a parkování v mobilní aplikaci PID Lítačka. Hlavní náplní práce bude sestavování roadmapy, prioritizace, vytváření zadání pro vývoj a koordinace delivery.
V závislosti na vývoji v oblasti parkování (např. velikosti backlogu) a v ostatních produktech (zejména PID Lítačka) se můžeš podílet i na dalších oblastech.
Jako produktový/á manažer/ka budeš zosobňovat vizi a cíle produktů. Budeš zodpovědný/á za to, že ty, tým i zadavatel budete sdílet stejné porozumění cílům.
Jak fungujeme?
Operátor ICT patří mezi výjimky ve veřejné správě – stavíme na principech produktového řízení a agilního vývoje. Většina týmu pracuje přímo u nás a máme plnou kontrolu nad rozvojem našich produktů (nejsme ve vendor-locku). Postupně nastavujeme systém, který nám umožní řídit rozvoj produktů podle aktuálních trendů a osvědčených postupů. I s tím potřebujeme pomoct.
Jak u nás vypadá práce?
Jsme středně velká městská společnost, která je flexibilní, ale zároveň se na nás vztahují pravidla veřejného sektoru (např. veřejné zakázky, princip řádného hospodáře apod.). Používáme agilní metody řízení vývoje a soustředíme se na přidanou hodnotu produktu. Práce nás baví, rádi posouváme Prahu dál a nebojíme se výzev. Náš tým je energický a rád se potkává i mimo práci. Pořádáme veřejné akce a jsme maximálně transparentní – uvnitř týmu i vůči veřejnosti a vedení Prahy.
Co u nás budeš dělat?
Spoluvytvářet produktovou strategii pro části produktů související s parkováním
Zavádět a neustále zdokonalovat produktové principy a agilní vývoj
Prioritizovat kapacitu vývojových a analytických týmů a řídit delivery
Držet know-how o tarifech, cenících parkování a celkové problematice spojené s parkováním
Analyzovat uživatelská data (ve spolupráci s analytiky)
Reportovat a komunikovat s představenstvem firmy
Jednat s klíčovými stakeholdery
Prezentovat výsledky veřejnosti i stakeholderům
Dovednosti, které bys měl/a mít:
Zkušenosti s produktovým řízením alespoň 2 roky
Schopnost přizpůsobit se novému prostředí a aktivně ho formovat
Základní orientaci v business analýze a IT procesech (výhodou)
Trpělivost a schopnost neztratit fokus
Silné syntetické myšlení
Schopnost pracovat v komplexním a dynamickém prostředí
Schopnost předávat informace jasně a srozumitelně
Angličtinu na komunikativní úrovni
Chuť a energii zlepšovat fungování Prahy
Na oplátku nabízíme:
Tým otevřený novým nápadům, postavený na vzájemné podpoře.
Příjemné pracovní prostředí v Holešovicích.
Pružnou pracovní dobu a home office po domluvě s vedoucím.
5 týdnů dovolené a 5 dnů osobního volna.
Benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (benefitní karta Edenred, karta MultiSport, příspěvek na penzijní spoření).
Notebook a telefon (nebo příspěvek na pořízení telefonu) s firemním tarifem i k soukromým účelům.
Podpora vzdělávání a profesního růstu.
Na odreagování máme Xbox, relax zóny, dvě terasy vhodné na oběd, schůzky i chvilkový brainstorming.
Zaujala tě naše nabídka? Pošli nám své CV – a když připojíš i motivační dopis, bude to perfektní. Těšíme se na tebe!
Více informací o nás najdeš na webu:
👉 https://www.welcometothejungle.com/cs/companies/operatorict

Volné pozice
*Referall program
Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?
Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru.