Referent/ka infolinky
Hledáte stabilní práci na pracovní poměr s jasnou pracovní dobou, smysluplnou náplní a přátelskou atmosférou? Přidejte se do našeho týmu uživatelské podpory, kde se staráme o spokojenost cestujících a uživatelů karty Lítačka, regionálního dopravního systému PID Lítačka, portálu Změňte.to a dalších klíčových služeb.
Jsme moderní společnost, která se podílí na rozvoji dopravy a chytrých řešení pro Prahu a okolí. Vaším úkolem bude nejen pomáhat našim klientům, ale také přispívat k hladkému chodu našich systémů. U nás se nejedná o typické call centrum – čeká vás rozmanitá práce, která spojuje komunikaci, administrativu a spolupráci v rámci týmu.
Co Váš čeká?
Komunikace s klienty – odpovídání na dotazy, řešení požadavků a reklamací týkajících se karty Lítačka a regionálního dopravního systému PID Lítačka – formou e-mailové či telefonické komunikace.
Spolupráce v rámci týmu při řešení problematiky odbavovacích systémů.
Spolupráce na provozu monitorovacího centra.
Řešení administrativy spojené s požadavky přijatými přes náš Service desk.
Řešení případné administrativy spojené s vyřizováním karty Lítačka.
Jak si Vás představujeme?
Jste odpovědní, pečliví a samostatní.
Máte pro-klientský přístup, jste ochotní, trpěliví a vstřícní.
Ovládáte český pravopis a máte dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti.
Uživatelsky ovládáte PC.
Máte znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni.
Co Vám můžeme nabídnout?
Příjemné pracovní prostředí v Holešovicích a kanceláře s výhledem na Prahu.
Stabilní práce na pracovní poměr – plný úvazek.
Pevnou pracovní dobu s možností občasného home office (směny 7:45-16:15 a 10:45-19:15).
Neformální pracovní atmosféru v přátelském týmu.
5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna.
Stravenkový paušál.
Benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (benefitní karta Edenred, karta MultiSport a příspěvek na produkt spoření na stáří).
Neomezený přísun kofeinu 24/7 na pracovišti.
Vzdělávací a jiné firemní akce.
Nástup ihned nebo dohodou.
Pokud tě tato příležitost zaujala a chceš se dozvědět více o dění v naší firmě, klikni na tento odkaz https://www.welcometothejungle.com/cs/companies/operatorict a seznam se s námi blíže.
Zaujala Vás tato pozice? Paráda, zašlete nám své CV a my se vám v krátké době ozveme!
Hledáte stabilní práci na pracovní poměr s jasnou pracovní dobou, smysluplnou náplní a přátelskou atmosférou? Přidejte se do našeho týmu uživatelské podpory, kde se staráme o spokojenost cestujících a uživatelů karty Lítačka, regionálního dopravního systému PID Lítačka, portálu Změňte.to a dalších klíčových služeb.
Jsme moderní společnost, která se podílí na rozvoji dopravy a chytrých řešení pro Prahu a okolí. Vaším úkolem bude nejen pomáhat našim klientům, ale také přispívat k hladkému chodu našich systémů. U nás se nejedná o typické call centrum – čeká vás rozmanitá práce, která spojuje komunikaci, administrativu a spolupráci v rámci týmu.
Co Váš čeká?
Komunikace s klienty – odpovídání na dotazy, řešení požadavků a reklamací týkajících se karty Lítačka a regionálního dopravního systému PID Lítačka – formou e-mailové či telefonické komunikace.
Spolupráce v rámci týmu při řešení problematiky odbavovacích systémů.
Spolupráce na provozu monitorovacího centra.
Řešení administrativy spojené s požadavky přijatými přes náš Service desk.
Řešení případné administrativy spojené s vyřizováním karty Lítačka.
Jak si Vás představujeme?
Jste odpovědní, pečliví a samostatní.
Máte pro-klientský přístup, jste ochotní, trpěliví a vstřícní.
Ovládáte český pravopis a máte dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti.
Uživatelsky ovládáte PC.
Máte znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni.
Co Vám můžeme nabídnout?
Příjemné pracovní prostředí v Holešovicích a kanceláře s výhledem na Prahu.
Stabilní práce na pracovní poměr – plný úvazek.
Pevnou pracovní dobu s možností občasného home office (směny 7:45-16:15 a 10:45-19:15).
Neformální pracovní atmosféru v přátelském týmu.
5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna.
Stravenkový paušál.
Benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (benefitní karta Edenred, karta MultiSport a příspěvek na produkt spoření na stáří).
Neomezený přísun kofeinu 24/7 na pracovišti.
Vzdělávací a jiné firemní akce.
Nástup ihned nebo dohodou.
Pokud tě tato příležitost zaujala a chceš se dozvědět více o dění v naší firmě, klikni na tento odkaz https://www.welcometothejungle.com/cs/companies/operatorict a seznam se s námi blíže.
Zaujala Vás tato pozice? Paráda, zašlete nám své CV a my se vám v krátké době ozveme!
Hledáte stabilní práci na pracovní poměr s jasnou pracovní dobou, smysluplnou náplní a přátelskou atmosférou? Přidejte se do našeho týmu uživatelské podpory, kde se staráme o spokojenost cestujících a uživatelů karty Lítačka, regionálního dopravního systému PID Lítačka, portálu Změňte.to a dalších klíčových služeb.
Jsme moderní společnost, která se podílí na rozvoji dopravy a chytrých řešení pro Prahu a okolí. Vaším úkolem bude nejen pomáhat našim klientům, ale také přispívat k hladkému chodu našich systémů. U nás se nejedná o typické call centrum – čeká vás rozmanitá práce, která spojuje komunikaci, administrativu a spolupráci v rámci týmu.
Co Váš čeká?
Komunikace s klienty – odpovídání na dotazy, řešení požadavků a reklamací týkajících se karty Lítačka a regionálního dopravního systému PID Lítačka – formou e-mailové či telefonické komunikace.
Spolupráce v rámci týmu při řešení problematiky odbavovacích systémů.
Spolupráce na provozu monitorovacího centra.
Řešení administrativy spojené s požadavky přijatými přes náš Service desk.
Řešení případné administrativy spojené s vyřizováním karty Lítačka.
Jak si Vás představujeme?
Jste odpovědní, pečliví a samostatní.
Máte pro-klientský přístup, jste ochotní, trpěliví a vstřícní.
Ovládáte český pravopis a máte dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti.
Uživatelsky ovládáte PC.
Máte znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni.
Co Vám můžeme nabídnout?
Příjemné pracovní prostředí v Holešovicích a kanceláře s výhledem na Prahu.
Stabilní práce na pracovní poměr – plný úvazek.
Pevnou pracovní dobu s možností občasného home office (směny 7:45-16:15 a 10:45-19:15).
Neformální pracovní atmosféru v přátelském týmu.
5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna.
Stravenkový paušál.
Benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (benefitní karta Edenred, karta MultiSport a příspěvek na produkt spoření na stáří).
Neomezený přísun kofeinu 24/7 na pracovišti.
Vzdělávací a jiné firemní akce.
Nástup ihned nebo dohodou.
Pokud tě tato příležitost zaujala a chceš se dozvědět více o dění v naší firmě, klikni na tento odkaz https://www.welcometothejungle.com/cs/companies/operatorict a seznam se s námi blíže.
Zaujala Vás tato pozice? Paráda, zašlete nám své CV a my se vám v krátké době ozveme!

Volné pozice
IT
Projektový management
Datová oblast
Interní služby
Top management
IT/Data analytik pro aplikaci, která mění pohyb po městě
-
Plný úvazek
UX designer/ka pražských produktů
-
Plný úvazek
IT specialista/specialistka, který/á si rozumí s Windows a Linuxem
-
Plný úvazek
Licenční manažer/ka
-
Plný úvazek
SW specialista/specialistka
-
Plný úvazek
*Referall program
Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?
Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru.