Do našeho přátelského týmu zajišťující podporu karty Lítačka, regionálního dopravního systému PID Lítačka, portálu Změňte.to a monitorovacího centra, hledáme pozitivně naladěného kolegu či kolegyni.
Vyřizování klientských dotazů, požadavků a reklamací spojených s kartou Lítačka a regionálním dopravním systémem PID Lítačka – formou e-mailové či telefonické komunikace (nejedná se o typické call centrum).
Řešení administrativy spojené s reklamačním řízením a vracením plateb.
Spolupráce v rámci týmu při řešení problematiky odbavovacích systémů.
Spolupráce na provozu monitorovacího centra.
Řešení administrativy spojené s požadavky přijatými přes Service desk.
Řešení případné administrativy spojené s vyřizováním karty Lítačka.
Středoškolské vzdělání s maturitou.
Proklientský přístup.
Výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti.
Samostatnost, spolehlivost a pečlivost.
Uživatelskou znalost práce na PC.
Komunikativní znalost anglického jazyka.
Práci, která vám bude dávat smysl
Příjemné pracovní prostředí v Holešovicích.
Pevnou pracovní dobu od pondělí do pátku (od 7:45 do 16:15 hod, několikrát do měsíce odpolední směnu od 10:45 do 19:15 hod).
Neomezený přísun kofeinu (káva a čaj dle vašeho vkusu) – klidně 24/7.
Samozřejmostí je veškeré vybavení potřebné k práci.
Ideální místo na odpočinek: Xbox, relax zóny. Fitko a saunu zdarma přímo v budově.
Vzdělávací a jiné firemní akce.
A samozřejmě nezapomínáme ani na běžné benefity: stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, 5 dní osobního volna, benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (můžete si zvolit až dva ze tří benefitů, kterými jsou benefitní karta Edenred, karta MultiSport a příspěvek na produkt spoření na stáří).
Nástup ihned nebo dohodou.