Referent oddělení front office
Referent oddělení front office
Referent oddělení front office
Referent oddělení front office
Co budete dělat?
Vyřizování potřebných administrativních úkonů spojených se zpracováním klientských žádostí
Zajišťování odborné péče pro naše klienty
Přípravu a obstarávání potřebných podkladů a materiálů
Práce s hotovostí a platebním terminálem
Další administrativní práce v souvislosti s aktivitami oddělení front office
Jak si Vás představujeme?
Jste odpovědní, pečliví a samostatní
Máte pro-klientský přístup, jste ochotní, trpěliví a vstřícní
Máte dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti
Uživatelsky ovládáte PC
Co nabízíme?
Spolupráci na hlavní pracovní poměr ve významné městské technologické firmě
Pracoviště v centru Prahy 1, Škodův palác
Přátelský tým
Zaučení je samozřejmostí
A samozřejmě nezapomínáme ani na běžné benefity: 25 dní dovolené, příspěvek na stravování, 5 dní osobního volna, benefitní konto zaměstnance – příspěvek na penzijní nebo životní připojištění / Multisport karta / peněžní poukázky)
nástup možný IHNED
Zaujala Vás tato pozice? Paráda, zašlete nám své CV, vybrané kandidáty pozveme k osobnímu pohovoru.
Co budete dělat?
Vyřizování potřebných administrativních úkonů spojených se zpracováním klientských žádostí
Zajišťování odborné péče pro naše klienty
Přípravu a obstarávání potřebných podkladů a materiálů
Práce s hotovostí a platebním terminálem
Další administrativní práce v souvislosti s aktivitami oddělení front office
Jak si Vás představujeme?
Jste odpovědní, pečliví a samostatní
Máte pro-klientský přístup, jste ochotní, trpěliví a vstřícní
Máte dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti
Uživatelsky ovládáte PC
Co nabízíme?
Spolupráci na hlavní pracovní poměr ve významné městské technologické firmě
Pracoviště v centru Prahy 1, Škodův palác
Přátelský tým
Zaučení je samozřejmostí
A samozřejmě nezapomínáme ani na běžné benefity: 25 dní dovolené, příspěvek na stravování, 5 dní osobního volna, benefitní konto zaměstnance – příspěvek na penzijní nebo životní připojištění / Multisport karta / peněžní poukázky)
nástup možný IHNED
Zaujala Vás tato pozice? Paráda, zašlete nám své CV, vybrané kandidáty pozveme k osobnímu pohovoru.
Co budete dělat?
Vyřizování potřebných administrativních úkonů spojených se zpracováním klientských žádostí
Zajišťování odborné péče pro naše klienty
Přípravu a obstarávání potřebných podkladů a materiálů
Práce s hotovostí a platebním terminálem
Další administrativní práce v souvislosti s aktivitami oddělení front office
Jak si Vás představujeme?
Jste odpovědní, pečliví a samostatní
Máte pro-klientský přístup, jste ochotní, trpěliví a vstřícní
Máte dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti
Uživatelsky ovládáte PC
Co nabízíme?
Spolupráci na hlavní pracovní poměr ve významné městské technologické firmě
Pracoviště v centru Prahy 1, Škodův palác
Přátelský tým
Zaučení je samozřejmostí
A samozřejmě nezapomínáme ani na běžné benefity: 25 dní dovolené, příspěvek na stravování, 5 dní osobního volna, benefitní konto zaměstnance – příspěvek na penzijní nebo životní připojištění / Multisport karta / peněžní poukázky)
nástup možný IHNED
Zaujala Vás tato pozice? Paráda, zašlete nám své CV, vybrané kandidáty pozveme k osobnímu pohovoru.

Volné pozice
*Referall program
Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?
Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru.