Hlavní účetní (m/ž)
Do našeho týmu účetnictví a správy majetku hledáme hlavní účetní, která/ý zvládne jak praktické účtování pro zajištění zastupitelnosti, tak i koordinaci a vedení menšího týmu. Nehledáme jen „hlídače čísel“, ale člověka, který dokáže mít účetnictví pod kontrolou od A do Z a být oporou pro kolegy i vedení.
O nás
Operátor ICT, a.s. se věnuje digitalizaci a poskytování ICT služeb – od webových a mobilních aplikací (nejznámějším produktem je PID Lítačka) až po provoz e-shopů a dopravních odbavovacích systémů. Naším největším zákazníkem je hl. m. Praha, služby ale poskytujeme i jinde – např. v Libereckém kraji.
Zaměřujeme se také na inovativní projekty v rámci Smart Prague, které propojují sběr, integraci a zpracování dat v datové platformě Golemio. Podle výroční zprávy za rok 2024 má společnost průměrně 210 zaměstnanců a obrat téměř 470 mil. Kč.
Vaše klíčové úkoly
Každodenní agenda:
Účtování a inventarizace dlouhodobého majetku
Účtování bankovních transakcí a úhrad závazků
Účtování tržeb z mobilních aplikací, e-shopů a terminálů
Časové rozlišení, dohady, rezervy, interní doklady
DPH, kontrolní hlášení, měsíční a roční závěrky
Reporting pro management
Týmové a rozvojové úkoly:
Vedení menšího týmu (2 kolegové)
Příprava podkladů pro audit a výroční zprávu
Spolupráce s auditory a daňovými poradci
Konsolidační přehled pro stát
Podpora při tvorbě rozpočtu a nových projektech
Co od vás očekáváme
Praxi na obdobné pozici (certifikace účetního výhodou)
Znalost českých účetních a daňových předpisů
Pokročilou práci s Excelem (kontingenční tabulky), Helios Inuvio výhodou
Pečlivost, spolehlivost a systematičnost
Schopnost samostatné práce i vedení menšího týmu
Co získáte u nás
Práci, která má viditelný dopad na fungování města.
Zázemí jedné z nejmodernějších a nejudržitelnějších budov v Praze – Visionary v Holešovicích, s výhledem, terasou a skvělou dostupností MHD (u metra Nádraží Holešovice)
Moderní pracovní prostředí s relax zónami, střešní běžeckou dráhou, venkovním amfiteátrem, komunitní zahradou, sprchami, kolárnou, kavárnou a restaurací přímo v budově
Flexibilní pracovní dobu a možnost home office
5 týdnů dovolené + 5 dní osobního volna
Měsíční benefitní systém v hodnotě 1 800 Kč (Edenred, MultiSport, spoření na stáří)
Služební notebook a telefon (nebo příspěvek na vlastní telefon), firemní tarif i pro soukromé účely
Podporu vzdělávání a profesního růstu
Máte rádi, když čísla dávají smysl a vše sedí do haléře? Pošlete nám své CV a pojďme si to spolu zaúčtovat! 😉
Do našeho týmu účetnictví a správy majetku hledáme hlavní účetní, která/ý zvládne jak praktické účtování pro zajištění zastupitelnosti, tak i koordinaci a vedení menšího týmu. Nehledáme jen „hlídače čísel“, ale člověka, který dokáže mít účetnictví pod kontrolou od A do Z a být oporou pro kolegy i vedení.
O nás
Operátor ICT, a.s. se věnuje digitalizaci a poskytování ICT služeb – od webových a mobilních aplikací (nejznámějším produktem je PID Lítačka) až po provoz e-shopů a dopravních odbavovacích systémů. Naším největším zákazníkem je hl. m. Praha, služby ale poskytujeme i jinde – např. v Libereckém kraji.
Zaměřujeme se také na inovativní projekty v rámci Smart Prague, které propojují sběr, integraci a zpracování dat v datové platformě Golemio. Podle výroční zprávy za rok 2024 má společnost průměrně 210 zaměstnanců a obrat téměř 470 mil. Kč.
Vaše klíčové úkoly
Každodenní agenda:
Účtování a inventarizace dlouhodobého majetku
Účtování bankovních transakcí a úhrad závazků
Účtování tržeb z mobilních aplikací, e-shopů a terminálů
Časové rozlišení, dohady, rezervy, interní doklady
DPH, kontrolní hlášení, měsíční a roční závěrky
Reporting pro management
Týmové a rozvojové úkoly:
Vedení menšího týmu (2 kolegové)
Příprava podkladů pro audit a výroční zprávu
Spolupráce s auditory a daňovými poradci
Konsolidační přehled pro stát
Podpora při tvorbě rozpočtu a nových projektech
Co od vás očekáváme
Praxi na obdobné pozici (certifikace účetního výhodou)
Znalost českých účetních a daňových předpisů
Pokročilou práci s Excelem (kontingenční tabulky), Helios Inuvio výhodou
Pečlivost, spolehlivost a systematičnost
Schopnost samostatné práce i vedení menšího týmu
Co získáte u nás
Práci, která má viditelný dopad na fungování města.
Zázemí jedné z nejmodernějších a nejudržitelnějších budov v Praze – Visionary v Holešovicích, s výhledem, terasou a skvělou dostupností MHD (u metra Nádraží Holešovice)
Moderní pracovní prostředí s relax zónami, střešní běžeckou dráhou, venkovním amfiteátrem, komunitní zahradou, sprchami, kolárnou, kavárnou a restaurací přímo v budově
Flexibilní pracovní dobu a možnost home office
5 týdnů dovolené + 5 dní osobního volna
Měsíční benefitní systém v hodnotě 1 800 Kč (Edenred, MultiSport, spoření na stáří)
Služební notebook a telefon (nebo příspěvek na vlastní telefon), firemní tarif i pro soukromé účely
Podporu vzdělávání a profesního růstu
Máte rádi, když čísla dávají smysl a vše sedí do haléře? Pošlete nám své CV a pojďme si to spolu zaúčtovat! 😉
Do našeho týmu účetnictví a správy majetku hledáme hlavní účetní, která/ý zvládne jak praktické účtování pro zajištění zastupitelnosti, tak i koordinaci a vedení menšího týmu. Nehledáme jen „hlídače čísel“, ale člověka, který dokáže mít účetnictví pod kontrolou od A do Z a být oporou pro kolegy i vedení.
O nás
Operátor ICT, a.s. se věnuje digitalizaci a poskytování ICT služeb – od webových a mobilních aplikací (nejznámějším produktem je PID Lítačka) až po provoz e-shopů a dopravních odbavovacích systémů. Naším největším zákazníkem je hl. m. Praha, služby ale poskytujeme i jinde – např. v Libereckém kraji.
Zaměřujeme se také na inovativní projekty v rámci Smart Prague, které propojují sběr, integraci a zpracování dat v datové platformě Golemio. Podle výroční zprávy za rok 2024 má společnost průměrně 210 zaměstnanců a obrat téměř 470 mil. Kč.
Vaše klíčové úkoly
Každodenní agenda:
Účtování a inventarizace dlouhodobého majetku
Účtování bankovních transakcí a úhrad závazků
Účtování tržeb z mobilních aplikací, e-shopů a terminálů
Časové rozlišení, dohady, rezervy, interní doklady
DPH, kontrolní hlášení, měsíční a roční závěrky
Reporting pro management
Týmové a rozvojové úkoly:
Vedení menšího týmu (2 kolegové)
Příprava podkladů pro audit a výroční zprávu
Spolupráce s auditory a daňovými poradci
Konsolidační přehled pro stát
Podpora při tvorbě rozpočtu a nových projektech
Co od vás očekáváme
Praxi na obdobné pozici (certifikace účetního výhodou)
Znalost českých účetních a daňových předpisů
Pokročilou práci s Excelem (kontingenční tabulky), Helios Inuvio výhodou
Pečlivost, spolehlivost a systematičnost
Schopnost samostatné práce i vedení menšího týmu
Co získáte u nás
Práci, která má viditelný dopad na fungování města.
Zázemí jedné z nejmodernějších a nejudržitelnějších budov v Praze – Visionary v Holešovicích, s výhledem, terasou a skvělou dostupností MHD (u metra Nádraží Holešovice)
Moderní pracovní prostředí s relax zónami, střešní běžeckou dráhou, venkovním amfiteátrem, komunitní zahradou, sprchami, kolárnou, kavárnou a restaurací přímo v budově
Flexibilní pracovní dobu a možnost home office
5 týdnů dovolené + 5 dní osobního volna
Měsíční benefitní systém v hodnotě 1 800 Kč (Edenred, MultiSport, spoření na stáří)
Služební notebook a telefon (nebo příspěvek na vlastní telefon), firemní tarif i pro soukromé účely
Podporu vzdělávání a profesního růstu
Máte rádi, když čísla dávají smysl a vše sedí do haléře? Pošlete nám své CV a pojďme si to spolu zaúčtovat! 😉

Volné pozice
IT
Projektový management
Datová oblast
Interní služby
Top management
*Referall program
Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?
Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru.