Vedoucí účetního oddělení (m/ž)
Vedoucí účetního oddělení (m/ž)
Vedoucí účetního oddělení (m/ž)
Vedoucí účetního oddělení (m/ž)
Do týmu účetnictví a správy majetku hledáme vedoucí/ho oddělení, který/á by vedl/a agendu účetních záznamů, správu finančních operací a analýzu ekonomických dat.
Ideální kandidát/ka by měl/a mít znalosti v oblasti účetnictví, vynikající analytické schopnosti a zkušenosti s finančním softwarem Helios a Excelem. Očekáváme schopnost samostatné práce, vedení malého týmu, proaktivní přístup k řešení problémů a vysokou úroveň organizace práce.
Operátor ICT, a.s., se věnuje zejména digitalizaci, poskytování ICT služeb, včetně webových a mobilních aplikací a s tím souvisejících e-shopů (nejznámějším produktem je PID Lítačka). Našim logicky největším zákazníkem je hl. m. Praha, ale naše služby poskytujeme např. v Libereckém kraji, kde dodáváme jeden z našich hlavních produktů, kterým je dopravní odbavovací systém. Společnost se také zaměřuje na řízení inovativních projektů tzv. Smart Prague projektů, které jsou primárně spojené se získáváním, integrací a zpracováním dat v datové platformě Golemio.
Podle schválené výroční zprávy z roku 2024 zaměstnával OICT v průměru 210 zaměstnanců a obrat činil téměř 470 mil. Kč.
Co bude náplní vaší práce:
účtování a inventarizace dlouhodobého majetku společnosti
účtování bankovních transakcí, úhrada všech závazků společnosti
účtování tržeb z prodeje prostřednictvím mobilních aplikací, e-shopů, plateb přes terminály
účtování INT dokumentů, časové rozlišení, dohady, rezervy apod.
řízení a kontrola správnosti účetnictví
zpracování měsíčních závěrek a ročních uzávěrek
zpracování DPH a KH
reporting pro management
zpracování statistických výkazů
zabezpečení auditu, příprava podkladů pro auditora, spolupráce na vypracování výroční zprávy
spolupráce s auditory, daňovými poradci a dalšími institucemi
konsolidace státu – pomocný konsolidační přehled
participace na tvorbě rozpočtu společnosti
řešení nových projektů po účetní a daňové stránce
vedení menšího týmu (3 podřízení)
Jak si vás představujeme:
prokazatelné zkušenosti na obdobné pozici (certifikovaný účetní – výhodou)
pokročilá znalost Excelu (včetně kontingenčních tabulek)
znalosti v oblasti účetnictví a daňových zákonů
min. středoškolské vzdělání, ideálně ekonomického směru
přesnost a pečlivost je vám vlastní
zkušenost se systémem Helios Inuvio (výhodou)
Co vám můžeme nabídnout:
příjemné pracovní prostředí v Holešovicích
pružnou pracovní dobu s pevným jádrem a home office
5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna
stravenkový paušál
benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (MultiSport karta, Edenred karta na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní nebo životní připojištění) a další výhody.
notebook a telefon i k soukromým účelům
vzdělávací akce
firemní akce a teambuildingy
pozice je vhodná pro muže i ženy
nástup IHNED, nebo dle dohody
Máte rádi, když věci sedí do haléře, a neradi necháváte závazky neuhrazené – ani ty kariérní? Pošlete nám své CV a pojďme si to spolu zaúčtovat!
Do týmu účetnictví a správy majetku hledáme vedoucí/ho oddělení, který/á by vedl/a agendu účetních záznamů, správu finančních operací a analýzu ekonomických dat.
Ideální kandidát/ka by měl/a mít znalosti v oblasti účetnictví, vynikající analytické schopnosti a zkušenosti s finančním softwarem Helios a Excelem. Očekáváme schopnost samostatné práce, vedení malého týmu, proaktivní přístup k řešení problémů a vysokou úroveň organizace práce.
Operátor ICT, a.s., se věnuje zejména digitalizaci, poskytování ICT služeb, včetně webových a mobilních aplikací a s tím souvisejících e-shopů (nejznámějším produktem je PID Lítačka). Našim logicky největším zákazníkem je hl. m. Praha, ale naše služby poskytujeme např. v Libereckém kraji, kde dodáváme jeden z našich hlavních produktů, kterým je dopravní odbavovací systém. Společnost se také zaměřuje na řízení inovativních projektů tzv. Smart Prague projektů, které jsou primárně spojené se získáváním, integrací a zpracováním dat v datové platformě Golemio.
Podle schválené výroční zprávy z roku 2024 zaměstnával OICT v průměru 210 zaměstnanců a obrat činil téměř 470 mil. Kč.
Co bude náplní vaší práce:
účtování a inventarizace dlouhodobého majetku společnosti
účtování bankovních transakcí, úhrada všech závazků společnosti
účtování tržeb z prodeje prostřednictvím mobilních aplikací, e-shopů, plateb přes terminály
účtování INT dokumentů, časové rozlišení, dohady, rezervy apod.
řízení a kontrola správnosti účetnictví
zpracování měsíčních závěrek a ročních uzávěrek
zpracování DPH a KH
reporting pro management
zpracování statistických výkazů
zabezpečení auditu, příprava podkladů pro auditora, spolupráce na vypracování výroční zprávy
spolupráce s auditory, daňovými poradci a dalšími institucemi
konsolidace státu – pomocný konsolidační přehled
participace na tvorbě rozpočtu společnosti
řešení nových projektů po účetní a daňové stránce
vedení menšího týmu (3 podřízení)
Jak si vás představujeme:
prokazatelné zkušenosti na obdobné pozici (certifikovaný účetní – výhodou)
pokročilá znalost Excelu (včetně kontingenčních tabulek)
znalosti v oblasti účetnictví a daňových zákonů
min. středoškolské vzdělání, ideálně ekonomického směru
přesnost a pečlivost je vám vlastní
zkušenost se systémem Helios Inuvio (výhodou)
Co vám můžeme nabídnout:
příjemné pracovní prostředí v Holešovicích
pružnou pracovní dobu s pevným jádrem a home office
5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna
stravenkový paušál
benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (MultiSport karta, Edenred karta na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní nebo životní připojištění) a další výhody.
notebook a telefon i k soukromým účelům
vzdělávací akce
firemní akce a teambuildingy
pozice je vhodná pro muže i ženy
nástup IHNED, nebo dle dohody
Máte rádi, když věci sedí do haléře, a neradi necháváte závazky neuhrazené – ani ty kariérní? Pošlete nám své CV a pojďme si to spolu zaúčtovat!
Do týmu účetnictví a správy majetku hledáme vedoucí/ho oddělení, který/á by vedl/a agendu účetních záznamů, správu finančních operací a analýzu ekonomických dat.
Ideální kandidát/ka by měl/a mít znalosti v oblasti účetnictví, vynikající analytické schopnosti a zkušenosti s finančním softwarem Helios a Excelem. Očekáváme schopnost samostatné práce, vedení malého týmu, proaktivní přístup k řešení problémů a vysokou úroveň organizace práce.
Operátor ICT, a.s., se věnuje zejména digitalizaci, poskytování ICT služeb, včetně webových a mobilních aplikací a s tím souvisejících e-shopů (nejznámějším produktem je PID Lítačka). Našim logicky největším zákazníkem je hl. m. Praha, ale naše služby poskytujeme např. v Libereckém kraji, kde dodáváme jeden z našich hlavních produktů, kterým je dopravní odbavovací systém. Společnost se také zaměřuje na řízení inovativních projektů tzv. Smart Prague projektů, které jsou primárně spojené se získáváním, integrací a zpracováním dat v datové platformě Golemio.
Podle schválené výroční zprávy z roku 2024 zaměstnával OICT v průměru 210 zaměstnanců a obrat činil téměř 470 mil. Kč.
Co bude náplní vaší práce:
účtování a inventarizace dlouhodobého majetku společnosti
účtování bankovních transakcí, úhrada všech závazků společnosti
účtování tržeb z prodeje prostřednictvím mobilních aplikací, e-shopů, plateb přes terminály
účtování INT dokumentů, časové rozlišení, dohady, rezervy apod.
řízení a kontrola správnosti účetnictví
zpracování měsíčních závěrek a ročních uzávěrek
zpracování DPH a KH
reporting pro management
zpracování statistických výkazů
zabezpečení auditu, příprava podkladů pro auditora, spolupráce na vypracování výroční zprávy
spolupráce s auditory, daňovými poradci a dalšími institucemi
konsolidace státu – pomocný konsolidační přehled
participace na tvorbě rozpočtu společnosti
řešení nových projektů po účetní a daňové stránce
vedení menšího týmu (3 podřízení)
Jak si vás představujeme:
prokazatelné zkušenosti na obdobné pozici (certifikovaný účetní – výhodou)
pokročilá znalost Excelu (včetně kontingenčních tabulek)
znalosti v oblasti účetnictví a daňových zákonů
min. středoškolské vzdělání, ideálně ekonomického směru
přesnost a pečlivost je vám vlastní
zkušenost se systémem Helios Inuvio (výhodou)
Co vám můžeme nabídnout:
příjemné pracovní prostředí v Holešovicích
pružnou pracovní dobu s pevným jádrem a home office
5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna
stravenkový paušál
benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (MultiSport karta, Edenred karta na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní nebo životní připojištění) a další výhody.
notebook a telefon i k soukromým účelům
vzdělávací akce
firemní akce a teambuildingy
pozice je vhodná pro muže i ženy
nástup IHNED, nebo dle dohody
Máte rádi, když věci sedí do haléře, a neradi necháváte závazky neuhrazené – ani ty kariérní? Pošlete nám své CV a pojďme si to spolu zaúčtovat!

Volné pozice
*Referall program
Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?
Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru.