Vedoucí účetního oddělení (m/ž)

Vedoucí účetního oddělení (m/ž)

Vedoucí účetního oddělení (m/ž)

Vedoucí účetního oddělení (m/ž)

Do týmu účetnictví a správy majetku hledáme vedoucí/ho oddělení, který/á by vedl/a agendu účetních záznamů, správu finančních operací a analýzu ekonomických dat.

Ideální kandidát/ka by měl/a mít znalosti v oblasti účetnictví, vynikající analytické schopnosti a zkušenosti s finančním softwarem Helios a Excelem. Očekáváme schopnost samostatné práce, vedení malého týmu, proaktivní přístup k řešení problémů a vysokou úroveň organizace práce.

Operátor ICT, a.s., se věnuje zejména digitalizaci, poskytování ICT služeb, včetně webových a mobilních aplikací a s tím souvisejících e-shopů (nejznámějším produktem je PID Lítačka). Našim logicky největším zákazníkem je hl. m. Praha, ale naše služby poskytujeme např. v Libereckém kraji, kde dodáváme jeden z našich hlavních produktů, kterým je dopravní odbavovací systém. Společnost se také zaměřuje na řízení inovativních projektů tzv. Smart Prague projektů, které jsou primárně spojené se získáváním, integrací a zpracováním dat v datové platformě Golemio.

Podle schválené výroční zprávy z roku 2024 zaměstnával OICT v průměru 210 zaměstnanců a obrat činil téměř 470 mil. Kč.

Co bude náplní vaší práce:

  • účtování a inventarizace dlouhodobého majetku společnosti

  • účtování bankovních transakcí, úhrada všech závazků společnosti

  • účtování tržeb z prodeje prostřednictvím mobilních aplikací, e-shopů, plateb přes terminály

  • účtování INT dokumentů, časové rozlišení, dohady, rezervy apod.

  • řízení a kontrola správnosti účetnictví

  • zpracování měsíčních závěrek a ročních uzávěrek

  • zpracování DPH a KH

  • reporting pro management

  • zpracování statistických výkazů

  • zabezpečení auditu, příprava podkladů pro auditora, spolupráce na vypracování výroční zprávy

  • spolupráce s auditory, daňovými poradci a dalšími institucemi

  • konsolidace státu – pomocný konsolidační přehled

  • participace na tvorbě rozpočtu společnosti

  • řešení nových projektů po účetní a daňové stránce

  • vedení menšího týmu (3 podřízení)

Jak si vás představujeme:

  • prokazatelné zkušenosti na obdobné pozici (certifikovaný účetní – výhodou)

  • pokročilá znalost Excelu (včetně kontingenčních tabulek)

  • znalosti v oblasti účetnictví a daňových zákonů

  • min. středoškolské vzdělání, ideálně ekonomického směru

  • přesnost a pečlivost je vám vlastní

  • zkušenost se systémem Helios Inuvio (výhodou)

Co vám můžeme nabídnout:

  • příjemné pracovní prostředí v Holešovicích

  • pružnou pracovní dobu s pevným jádrem a home office

  • 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna

  • stravenkový paušál

  • benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (MultiSport karta, Edenred karta na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní nebo životní připojištění) a další výhody.

  • notebook a telefon i k soukromým účelům

  • vzdělávací akce

  • firemní akce a teambuildingy

  • pozice je vhodná pro muže i ženy

  • nástup IHNED, nebo dle dohody

Máte rádi, když věci sedí do haléře, a neradi necháváte závazky neuhrazené – ani ty kariérní? Pošlete nám své CV a pojďme si to spolu zaúčtovat!

Do týmu účetnictví a správy majetku hledáme vedoucí/ho oddělení, který/á by vedl/a agendu účetních záznamů, správu finančních operací a analýzu ekonomických dat.

Ideální kandidát/ka by měl/a mít znalosti v oblasti účetnictví, vynikající analytické schopnosti a zkušenosti s finančním softwarem Helios a Excelem. Očekáváme schopnost samostatné práce, vedení malého týmu, proaktivní přístup k řešení problémů a vysokou úroveň organizace práce.

Operátor ICT, a.s., se věnuje zejména digitalizaci, poskytování ICT služeb, včetně webových a mobilních aplikací a s tím souvisejících e-shopů (nejznámějším produktem je PID Lítačka). Našim logicky největším zákazníkem je hl. m. Praha, ale naše služby poskytujeme např. v Libereckém kraji, kde dodáváme jeden z našich hlavních produktů, kterým je dopravní odbavovací systém. Společnost se také zaměřuje na řízení inovativních projektů tzv. Smart Prague projektů, které jsou primárně spojené se získáváním, integrací a zpracováním dat v datové platformě Golemio.

Podle schválené výroční zprávy z roku 2024 zaměstnával OICT v průměru 210 zaměstnanců a obrat činil téměř 470 mil. Kč.

Co bude náplní vaší práce:

  • účtování a inventarizace dlouhodobého majetku společnosti

  • účtování bankovních transakcí, úhrada všech závazků společnosti

  • účtování tržeb z prodeje prostřednictvím mobilních aplikací, e-shopů, plateb přes terminály

  • účtování INT dokumentů, časové rozlišení, dohady, rezervy apod.

  • řízení a kontrola správnosti účetnictví

  • zpracování měsíčních závěrek a ročních uzávěrek

  • zpracování DPH a KH

  • reporting pro management

  • zpracování statistických výkazů

  • zabezpečení auditu, příprava podkladů pro auditora, spolupráce na vypracování výroční zprávy

  • spolupráce s auditory, daňovými poradci a dalšími institucemi

  • konsolidace státu – pomocný konsolidační přehled

  • participace na tvorbě rozpočtu společnosti

  • řešení nových projektů po účetní a daňové stránce

  • vedení menšího týmu (3 podřízení)

Jak si vás představujeme:

  • prokazatelné zkušenosti na obdobné pozici (certifikovaný účetní – výhodou)

  • pokročilá znalost Excelu (včetně kontingenčních tabulek)

  • znalosti v oblasti účetnictví a daňových zákonů

  • min. středoškolské vzdělání, ideálně ekonomického směru

  • přesnost a pečlivost je vám vlastní

  • zkušenost se systémem Helios Inuvio (výhodou)

Co vám můžeme nabídnout:

  • příjemné pracovní prostředí v Holešovicích

  • pružnou pracovní dobu s pevným jádrem a home office

  • 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna

  • stravenkový paušál

  • benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (MultiSport karta, Edenred karta na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní nebo životní připojištění) a další výhody.

  • notebook a telefon i k soukromým účelům

  • vzdělávací akce

  • firemní akce a teambuildingy

  • pozice je vhodná pro muže i ženy

  • nástup IHNED, nebo dle dohody

Máte rádi, když věci sedí do haléře, a neradi necháváte závazky neuhrazené – ani ty kariérní? Pošlete nám své CV a pojďme si to spolu zaúčtovat!

Do týmu účetnictví a správy majetku hledáme vedoucí/ho oddělení, který/á by vedl/a agendu účetních záznamů, správu finančních operací a analýzu ekonomických dat.

Ideální kandidát/ka by měl/a mít znalosti v oblasti účetnictví, vynikající analytické schopnosti a zkušenosti s finančním softwarem Helios a Excelem. Očekáváme schopnost samostatné práce, vedení malého týmu, proaktivní přístup k řešení problémů a vysokou úroveň organizace práce.

Operátor ICT, a.s., se věnuje zejména digitalizaci, poskytování ICT služeb, včetně webových a mobilních aplikací a s tím souvisejících e-shopů (nejznámějším produktem je PID Lítačka). Našim logicky největším zákazníkem je hl. m. Praha, ale naše služby poskytujeme např. v Libereckém kraji, kde dodáváme jeden z našich hlavních produktů, kterým je dopravní odbavovací systém. Společnost se také zaměřuje na řízení inovativních projektů tzv. Smart Prague projektů, které jsou primárně spojené se získáváním, integrací a zpracováním dat v datové platformě Golemio.

Podle schválené výroční zprávy z roku 2024 zaměstnával OICT v průměru 210 zaměstnanců a obrat činil téměř 470 mil. Kč.

Co bude náplní vaší práce:

  • účtování a inventarizace dlouhodobého majetku společnosti

  • účtování bankovních transakcí, úhrada všech závazků společnosti

  • účtování tržeb z prodeje prostřednictvím mobilních aplikací, e-shopů, plateb přes terminály

  • účtování INT dokumentů, časové rozlišení, dohady, rezervy apod.

  • řízení a kontrola správnosti účetnictví

  • zpracování měsíčních závěrek a ročních uzávěrek

  • zpracování DPH a KH

  • reporting pro management

  • zpracování statistických výkazů

  • zabezpečení auditu, příprava podkladů pro auditora, spolupráce na vypracování výroční zprávy

  • spolupráce s auditory, daňovými poradci a dalšími institucemi

  • konsolidace státu – pomocný konsolidační přehled

  • participace na tvorbě rozpočtu společnosti

  • řešení nových projektů po účetní a daňové stránce

  • vedení menšího týmu (3 podřízení)

Jak si vás představujeme:

  • prokazatelné zkušenosti na obdobné pozici (certifikovaný účetní – výhodou)

  • pokročilá znalost Excelu (včetně kontingenčních tabulek)

  • znalosti v oblasti účetnictví a daňových zákonů

  • min. středoškolské vzdělání, ideálně ekonomického směru

  • přesnost a pečlivost je vám vlastní

  • zkušenost se systémem Helios Inuvio (výhodou)

Co vám můžeme nabídnout:

  • příjemné pracovní prostředí v Holešovicích

  • pružnou pracovní dobu s pevným jádrem a home office

  • 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna

  • stravenkový paušál

  • benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (MultiSport karta, Edenred karta na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní nebo životní připojištění) a další výhody.

  • notebook a telefon i k soukromým účelům

  • vzdělávací akce

  • firemní akce a teambuildingy

  • pozice je vhodná pro muže i ženy

  • nástup IHNED, nebo dle dohody

Máte rádi, když věci sedí do haléře, a neradi necháváte závazky neuhrazené – ani ty kariérní? Pošlete nám své CV a pojďme si to spolu zaúčtovat!

IT

Projektový management

Datová oblast

Interní služby

Top management

Senior .NET Developer

-

Plný úvazek

Systémový administrátor (Windows / Linux)

-

Plný úvazek

Senior Mobile Developer (Flutter)

-

Plný úvazek

*Referall program

Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?

Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru.