Ředitel/ka odboru provozu aplikací
Ředitel/ka odboru provozu aplikací
Chceš vést tým odborníků, který se stará o bezproblémový provoz a rozvoj aplikací? Hledáme zkušeného lídra, který dokáže plánovat, koordinovat a řídit činnosti odboru provozu aplikací a přispět k zajištění kvalitního a efektivního fungování digitálních služeb v hlavním městě.
Odbor provozu aplikací je klíčovou součástí organizace, která zajišťuje bezproblémový chod a rozvoj aplikací a IT řešení. Jsme zodpovědní za implementaci a optimalizaci procesů, plánování kapacit, řízení projektů a efektivní spolupráci s ostatními odděleními. Naším cílem je poskytovat kvalitní digitální služby, které zvyšují efektivitu správy města a přínos pro veřejnost.
Co budeš dělat?
Organizovat, motivovat a rozvíjet členy týmu, aby dosahovali co nejlepšího pracovního výkonu.
Navrhovat a implementovat strategii provozu aplikací v souladu s cíli městského úřadu.
Plánovat kapacity odboru a dbát na efektivní využívání rozpočtu.
Řídit projekty zaměřené na vývoj, údržbu a rozvoj aplikací.
Spolupracovat s kolegy z jiných oddělení a s externími partnery při realizaci projektů a zajištění hladkého chodu aplikací.
Zavádět a optimalizovat procesy pro zajištění kvalitního a efektivního provozu.
Sledovat novinky a trendy v oblasti ICT a aplikovat je pro zlepšení služeb odboru.
Koordinovat spolupráci s dalšími organizačními jednotkami a partnery.
Udržovat správu dokumentace a pravidelně reportovat výkonnost odboru a projektů.
Co od tebe očekáváme?
Vůdčí schopnosti: Umíš vést tým, budovat důvěru a podporovat profesní růst jeho členů.
Strategické a analytické myšlení: Dokážeš plánovat dlouhodobé strategie a efektivně řešit problémy.
Zkušenosti v oblasti ICT: Máš praxi v řízení IT projektů, vývoji a údržbě aplikací.
Komunikační dovednosti: Umíš jasně a srozumitelně komunikovat a spolupracovat s různými stakeholders.
Organizační schopnosti: Efektivně řídíš kapacity, plánuješ a deleguješ úkoly.
Znalost procesů: Orientuješ se v předpisech a víš, jak je správně dodržovat.
Přehled o trendech: Sleduješ nové technologie v oblasti ICT a umíš je zavádět do praxe.
A co za to?
Příjemné pracovní prostředí v Holešovicích a kanceláře s výhledem na Prahu.
Pružnou pracovní dobu a home office.
Výkonnostní finanční odměnu ve výši téměř dvojnásobku měsíční základní mzdy ročně.
5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna.
Stravenkový paušál.
Benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (benefitní karta Edenred, karta MultiSport a příspěvek na produkt spoření na stáří).
Notebook a telefon (nebo příspěvek na pořízení telefonu) s neomezeným tarifem i k soukromým účelům.
Neomezený přísun kofeinu 24/7 na pracovišti.
Podpora vzdělávání a profesního růstu.
Ideální místo na odpočinek: Xbox, relax zóny, dvě terasy vhodné na oběd, schůzky i chvilkový brainstorming.
Nástup ihned nebo dohodou.
Zaujala tě tato pozice? Skvělé, zašli nám svůj životopis v češtině a my se ti v krátké době ozveme.
Volné pozice
IT
Projektový management
Datová oblast
Interní služby
Top management
Seniorní datový analytik / datová analytička se zájmem o data engeneering
-
Plný úvazek
Licenční manažer/ka
-
Plný úvazek
ICT Administrátor/ka
-
Plný úvazek
DevOps Engineer/ka
-
Plný úvazek
Linux správce (m/ž)
-
Plný úvazek
Backend developer/ka - Node.js **
-
Plný úvazek
Windows správce (m/ž)
-
Plný úvazek
*Referall program
Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?
Dejte nám o sobě vědět – pokusíme se vám najít pozici přesně na míru.